کد خبر: ۴۲۶۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

عکس/ اشتباه خنده‌دار یک روزنامه در استفاده از عکس دونالد ترامپ

آلک بالدوین بازیگر هالیوودی آن قدر جالب به شکل ترامپ درمی‌آید و ادای او را در می‌آورد که یک روزنامه عکس او را به اشتباه به جای ترامپ کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : یک روزنامه دومینیکنی به نام «ال ناسیونال» برای اشتباهی که مرتکب شده و عکس آلک بالدوین را به جای ترامپ استفاده کرده است، عذرخواهی کرد.

به گزارش مهر، آلک بالدوین بازیگر هالیوودی تاکنون بارها با گریمی مانند ترامپ ظاهر شده و حرف‌های او را در قالب طنز و هجو بیان ‌کرده است. وی تاکنون چندین بار در برنامه «ساتری دی لایو نایت» شرکت کرده و ترامپ را به سخره گرفته است.

این تصویر در کنار تصویر نتانیاهو و در مقاله‌ای که مربوط به روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشته شده است جای گرفته است.

بالدوین قرار است امشب نیز در این برنامه زنده شبانه تلویزیونی ظاهر شود و برای هفدهمین بار در نقش ترامپ سیاست‌های او را به سخره بگیرد.

پس از یکی از این برنامه‌ها ترامپ از توییتر خود استفاده کرد تا از این برنامه شکایت کند و نوشت: «این یک نمایش کاملا یک‌طرفه و متعصبانه است. به هیچ وجه چیز بامزه‌ای ندارد.»

بالدوین هم جواب ترامپ را داد و گفت: «می‌دونی اگه من رییس‌جمهور بودم چه کار می‌کردم؟ روی این تمرکز می‌کردم که چطور می‌توانم زندگی بیشترین تعداد ممکن آمریکایی‌ها را بهتر کنم. روی این تمرکز می‌کردم که چطور می‌توانم اعتبارمان در خارج از کشور را بهتر کنم و در حقیقت برای آزادی بجنگم نه فقط نفت.»

مقاله روزنامه دومینیکنی روز جمعه منتشر شد و عکسی که مورد استفاده قرار گرفت با نام آلک بالدوین از سوی آسوشیتدپرس منتشر شده بود. اما روزنامه به اشتباه از آن عکس به جای ترامپ استفاده کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین