کد خبر: ۴۲۶۴۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: بستری طولانی امیرمحمد موجب بروز عفونت‌های بیمارستانی می‌شود

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بستری طولانی‌مدت امیرمحمد در بیمارستان، منجر به بروز عفونت‌های بیمارستانی و خطرناک شدن وضعیت وی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر مرجان جودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امیر محمد برای ترخیص نیازمند مکانی مناسب برای ادامه درمان است، اظهار کرد: مریض به بخش گوارش انتقال یافته و قابل ترخیص است و بستری طولانی‌مدت وی موجب عفونت‌های بیمارستانی خواهد شد که خطرناک است.

این جراح و فوق تخصص کودکان با بیان اینکه فرد یا افرادی مستقیما برای کمک به من رجوع نکردند، ادامه داد: در ظاهر به گوش می رسد کمک‌هایی از جانب مردم به پدر خانواده صورت گرفته است، اما وی هزینه درمان امیرمحمد را انجام نداده است و ما همچنان منتظر تامین هزینه‌های این کودک برای ترخیص و ادامه درمان خانگی او هستیم.

امیرمحمد، کودکی بجنوردی است که به دلیل حمله سگ نگهبان رها شده و با بیش از 300 زخم عمیق در اندام‌های مختلف خود توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند و اکنون به دلیل نبود هزینه ترخیص همچنان در بیمارستان دکتر شیخ مشهد بستری است که این امر نگرانی برای بروز عفونت‌های بیمارستانی در این کودک را دو چندان می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
1
حالا اگه بي مبالاتي هايي هم بوده!!!!!!!!
اگر همه افراد و كاركنان و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي مشهد هر كدام يه كمك ناچيزي كنند تا هزينه درمان جور بشه و اين طفل معصوم هم صدمه نبينه، هم از انسانيت و شرافت به دور نيست و هم مطمئناً اين خوبي گم نخواهد شد و .........
ان‌شاءالله كه نيكي و احسان در پيشگاه پروردگار هرگز بدون جواب نخواهند ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
شماره حساب بده بیمارستان تا مردم پول واریز کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین