کد خبر: ۴۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

حاشیه‌های داربی/ از اورژانسی شدن دو هوادار تا اعتراض شدید منصوریان به داور

دو تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به دلیل هیجانات ناشی از بازی کارشان به مسئولان بیمارستانی حاضر در ورزشگاه آزادی کشیده شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، داربی ۸۴ با حاشیه‌های خاصی در جریان است.

- در ابتدای نیمه اول تیم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و این مسیئله باعث شد تا محمد خرمگاه به سرعت خودش را به منصوریان برساند و نکات مد نظرش را به او بگوید.
- در همان اویل بازی و بعد از اینکه داور خطای برزای را روی مدافع پرسپولیس اعلام کرد، منصوریان به شدت به کمک داور اعتراض کرد و این مسئله باعث شد فغانی داور بازی و مرادی مسئول برگزاری بازی به سمت منصوریان بروند و او تلاش کنند تا او را آرام کنند. پیش از این اتفاق پرسپولیسی ها به شدت به فغانی بابت سرنگونی طارمی توسط رابسون معترض بودند.
- بعد از گل اول پرسپولیس و گل اول استقلال هر بار یک نارنجک دستی منفجر شد.

- یک هوادار استقلال کارش به بیمارستان کشید. او بعد از گل دوم استقلال حالش بد شد و توسط آمبولانس به بیرون از ورزشگاه منتقل شد.
- فرشید اسماعیلی در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد و در این بین منصوریان خطاب به پزشکان استقلال گفت که زودتر او را به زمین بفرستند.
- در دقیقه ۲۴ این بازی مرحوم هادی نوروزی مورد تشویق هواداران دو تیم قرار گرفت.
- بعد از تکل رابسون روی بازیکن پرسپولیس و اعلام خطا روی فغانی او به این بازیکن کارت زرد داد و این مسئله اعتراض شدید منصوریان را در پی داشت و در نهایت کمک چهارم بازی تذکر جدی ای به او داد.
- در اواخر نیمه اول حال یکی دیگر از هواداران حاضر در ورزشگاه بد شد و توسط ماموران انتظامی به یکی از آمبولانس ها منتقل شد.
- احمدرضا عابدزاده، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، فریدون اصفهانیان و علی اکبر طاهری از افراد سرشناسی بودند که در نیمه اول در ورزشگاه آزادی حاضر بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین