کد خبر: ۴۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱

تاج در قاب ریاست فدراسیونی+عکس

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال امروز از نزدیک شاهد یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ شانزدهم بود؛ دیداری که نشانگر پتانسیل فوتبال ایران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ شانزدهم نمایش تاثیرگذاری بود، که از دل لیگ برتر ایران برخواست.

مهدی تاج پس از سال ها جایگزین علی کفاشیان شد تا سکان فوتبال ایران را در دست بگیرد و امروز هم در ورزشگاه شاهد یک نمایش خوب از دو تیم اصلی فوتبال ایران بود. 

البته در این دیدار به شدت جای خالی مربیان تیم ملی که هم چنان شرایط آنها مبهم است، احساس شد تا از نزدیک دربی تهران را تماشا کنند و بازیکنان هر دو تیم را زیر نظر داشته باشند. 

تاج در قاب ریاست فدراسیونی+عکس
 
فدراسیون فوتبال علیرغم تمام مشکلات موجود در زمینه برنامه ریزی های مختلف، توانسته با نظم قابل قبولی مسابقات لیگ شانزدهم را پیش ببرد و امیدواریم در آینده با درس گرفتن از تجربه های پیشین و البته با علم به پتانسیل فوتبال ایران، راهبری موثرتری روی هماهنگی و برگزاری مسابقات و همچنین عدم تداخل آن با برنامه های ملی داشته باشد. 

به گزارش ورزش سه، ضمن اینکه در فرودین ماه سال 96 تیم ملی فوتبال ایران باید در مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف حریفانش برود و صد البته مدیریت مهدی تاج به عنوان بالاترین مقام فوتبالی کشور می تواند در صعود بی دردسر تیم ملی نقش مهمی را ایفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین