کد خبر: ۴۲۶۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

توضیحات حسینی درباره شایعه درگیری با طارمی و کتک نزدن مهدی رحمتی!

سیدجلال حسینی در روزی که پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ به استقلال باخت یک گل زد، درگیر شد و به همراه مهدی رحمتی کاپیتان آبی‌ها جنجال بزرگی را رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبرورزشی نوشت: پس از پایان این بازی سیدجلال حسینی حرف‌های جالبی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بازی چطور بود؟
بازی خوب و پر سرعتی بود که در نهایت با برتری استقلال همراه شد. ما هم همه تلاش خودمان را کردیم. فوتبال همین است دیگر...

چرا با مهدی طارمی درگیر شدی؟
نه، درگیری خاصی با مهدی طارمی نداشتم. مگر می‌شود با بازیکن خودی درگیر شوم؟!

با مهدی رحمتی چطور؟ این دعوا را که همه دیدند!


رحمتی توهین کرد و من هم جواب توهین‌هایش را دادم. او بعد از اخراج نباید وارد زمین می‌شد. من یک سؤالی از داوران بازی و حتی ناظران شهرآورد دارم؛ چگونه بازیکنی که اخراج شده دوباره وارد زمین می‌شود؟ قبل از آن هم مهدی رحمتی داشت تیمش را پس از اخراج ارنج می‌کرد و از زمین بیرون نمی‌رفت. آن همه تأخیر و کارهای عجیب و غریب چرا اتفاق افتاد و داور هم اجازه این کار را داد؟ از طرفی در لحظه‌ای که توپ به اوت رفته بود ،رحمتی روی زمین نشسته بود و به بازیکنان ما فحاشی می‌کرد.خودم را کنترل نمی‌کردم رحمتی را می‌زدم!

استقلال تهران چطور بازی کرد؟
استقلالی‌ها به ویژه در نیمه دوم اصلاً فوتبال بازی نکردند. ما با همه وجود بازی کردیم و دست تک تک بچه‌ها درد نکند. می‌توانستیم برنده شویم ولی این اتفاق نیفتاد.

قبول داری این شکست برای هواداران پرسپولیس ناامیدکننده است؟
ما همگی شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم. شما دیدید ما چه طرفداران بامعرفتی داریم. آن‌ها با وجود باخت پرسپولیس، ایستادند و ما را تشویق کردند. بچه‌های پرسپولیس هرگز این صحنه را فراموش نخواهند کرد.

باخت شهرآورد چقدر تلخ است؟
خیلی تلخ است اما این بازی تمام شد و به تاریخ پیوست. ما از فردا به سپاهان فکر می‌کنیم و دنبال ۳ امتیاز آن مسابقه هستیم. هدف ما بالاتر از این حرف‌هاست و آن هم قهرمانی پرسپولیس است که ان‌شاءالله با اختلاف امتیاز خوب حاصل خواهد شد.

برخی پرسپولیسی‌ها معتقد بودند استقلال ۳ توپ آورد و ۳ گل به شما زد آیا این حرف را قبول داری؟
به هر حال باختیم. وقتی یک تیم ۳ گل می‌خورد، خط دفاع مقصر است. ما خوب نبودیم که ۳ گل خوردیم ولی قول می‌دهم جبران کنیم. پرسپولیس بازی‌های خوب و سنگینی در لیگ برتر و آسیا پیش روی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم با درس گرفتن از این شکست در ادامه مسابقات خود خوب ظاهر شویم.

در پایان صحبت ناگفته‌ای نداری؟
نه، باخت شهرآورد ناراحت‌کننده است و همین الان هم واقعاً هضم آن برایم سخت است اما باید این بازی را فراموش کرده و راه خودمان را تا بالا بردن جام قهرمانی دنبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
7
3
اگه قرار به زدن باشد رحمتی سه تا مثل تو را میزند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین