کد خبر: ۴۲۶۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
همزمان با خریدهای نوروزی

بامیلو فرصت بازگشت کالا را 100 روزه کرد!

بامیلو همزمان با خریدهای نوروزی و کمپین نوروز بازار مهلت تعویض یا بازپس‌گیری کالاها از سوی مشتریان را به 100 روز افزایش داد. مهلت تعطیلات بهاری، امکان بازپس‌گیری 100 روزه را برای خریداران آنلاین فراهم کرده است تا همه کاربران با خیال آسوده بتوانند خرید کنند و نگران اتمام زمان بازپس‌گیری کالا پس از تعطیلات نباشند.
آفتاب‌‌نیوز :
نوروز بازار فروش ویژه نوروز 96 بامیلوست که از اول تا 21 اسفندماه برگزار می‌شود و همه مردم ایران می‌توانند از طریق بامیلو به بیش از یکصد هزار نوع کالای مختلف از جمله پوشاک، لوازم الکترونیک، اسباب‌بازی، لوازم منزل، آرایشی بهداشتی، کتاب و  هدایای متنوع نوروزی دسترسی داشته باشند.

نوروز 96 بسیاری از برندهای نام‌آشنا مثل هواپیمایی قطر، سامسونگ، پرداخت الکترونیک پارسیان، راه‌وجا، لورآل، تروتک، بابیلیس با هدف ایجاد تجربه خریدی دلچسب برای کاربران درنوروز بازار کنار بامیلو هستند و سعی دارند با جوایز متعدد ی چون دو بلیت بیزینس کلاس به هر نقطه ازجهان، 15 عدد موبایل اس 7 سامسونگ ، یک دستگاه خودرو 206، هزینه سفر به دبی، فرانسه، آلمان، و ایتالیا را برای خریداران خوش شانس "نوروز بازار" فراهم کنند.

درباره بامیلو

مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند؛ بامیلو جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. وب‌سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش فناوری‌اطلاعات و بازاریابی  به فروش برسانند و ازسوی دیگر امکان خرید محصولات متنوع را به قیمت واحد برای همه ایرانیان در هر نقطه از ایران ممکن می‌سازد. برای خرید در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران به www.bamilo.com مراجعه کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین