کد خبر: ۴۲۷۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

انتقاد شدید سعداوی از داور بازی مقابل گسترش فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از فیزیک بدنی داور دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: در صحنه‌ای که ما معتقد به پنالتی بودیم داور به دلیل فیزیک نامناسب بدنی ۴۰ متر با صحنه فاصله داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
نعیم سعداوی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: شناخت خوبی از تیم گسترش داشتیم. آنها انتقاد شدید سعداوی از داور بازی مقابل گسترش فولادصاحب تیمی باکیفیت و دارای مهره‌های ارزشمندی بودند و فکر نمی‌کنم در بازی‌هایی که ما از تیم گسترش دیدیم تیمی مانند ما توانسته باشد آنقدر مقابل این تیم موقعیت خلق کند.

وی در ادامه عنوان کرد: برای اولین بار باید اعتراف کنم در بعضی از زمان‌های بازی به شدت از بازیکنانم بابت اشتباهات بچه‌گانه که منجر به گل خوردن ما شد گله‌مندم این اشتباهات را مقابل ذوب‌آهن، سایپا و گسترش فولاد شاهد بودیم. علی‌رغم اینکه وظیفه بازیکنان را به آنها گوشزد می‌کنیم و برنامه نیز برای بازی‌ها داریم ولی متاسفانه از جاهایی که نباید گل بخوریم گل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: زمانی که تیمی اینگونه گل می‌خورد کار برای اینکه دوباره بخواهیم گل بزنیم سخت می‌شود و زمانی که گل می‌زنیم و باز هم روی یک اشتباه بچه‌گانه گل دوم را دریافت می کنی دیگر باید رنج بسیار کشید تا باز هم بتوانیم بازی را مساوی کنیم.

سعداوی با ابراز ناراحتی از دست رفتن دو امتیاز در این بازی عنوان کرد: در این بازی شایستگی برد داشتیم و کلی نیز برنامه‌ریزی برای این بازی داشتیم و باشگاه، بازیکنان و کادر فنی همه با هم هماهنگ بودیم و ناراحتم که دو امتیاز این بازی را راحت از دست دادیم و باید در آینده به فکر جبران باشیم.

وی با انتقاد از داور بازی گفت: در صحنه‌ای توپ به دست گسترش فولاد برخورد کرد که به نظرم آن صحنه پنالتی بود. نمی خواهم قضاوت کنم و نظری درباره داوری بدهم چراکه این به عهده کارشناسان داوری است ولی انتظار دارم کارشناسان بررسی کنند که داور به چه دلیل عبدالله کرمی را برای بازی بعدی سه اخطاره کرد. او توپ را کنترل کرد و داور به او اخطار داد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: معتقدم داور بازی به خاطر سوابق قبلی که در بازی‌های فولاد پیش آمده بود قصد داشت بازی را به هر ترتیبی که هست مدیریت کند. حتی به ما نیز مرتبط می‌گفتند که مراقب باشید تا اتفاقی رخ ندهد اما ما همواره تمرکزمان روی کار خودمان بود. اما من می‌خواهم این را بگویم که آیا اجازه دارم حداقل درباره فیزیک داور نظر بدهم؟ راجع به قضاوت داور نمی‌خواهم نظر دهم اما روی صحنه‌ای که ما معتقد به پنالتی هستیم داور ۴۰ متر با صحنه فاصله داشت. چطور چنین چیزی ممکن است؟ از کمیته داوران سوال دارم مگر برای داوران پیش از آغاز فصل تست برگزار نمی‌کنند؟ با این اوصاف ما باید حق این را داشته باشیم که حداقل درباره فیزیک داور صحبت کنیم. به ما می‌گویند در روند قضاوت دخالت نکنید ما نیز کمال همکاری را انجام می‌دهیم. از ما هم که شکایت می‌کنند. به ما بگویند تکلیف ما چیست؟ متاسفانه در خانه خودمان بیگانه‌ایم. ما همواره دنبال عدالت هستیم. تمام بازیکنان ما در حال حاضر در رختکن عصبانی و ناراحت هستند. متاسفانه داور در صحنه‌های بسیاری به ضرر ما عمل کرد.

سعداوی افزود: ما همه کار برای یک بازی خوب انجام می‌دهیم. تمرین خوب انجام می‌دهیم، برنامه‌ریزی می‌کنیم ولی اینگونه می‌شود. یا روی اشتباهات بچه گانه گل می‌خوریم و یا اشتباهات داوری برنامه‌های ما را به هم می‌ریزد و واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی درخصوص اینکه به نظر می‌رسد وحید طالب‌لو برخلاف ابتدای فصل روحیه و تمرکز لازم برای قرار گرفتن در درون دروازه را ندارد، گفت: طالب‌لو به لحاظ شخصیتی و فنی از هر جهت برای ما قابل قبول است و بسیار نیز به ما کمک کرده ولی او نیز حق اشتباه دارد درست مانند بقیه. با تمام وجود از او حمایت می‌کنیم و درصدد خواهیم بود که اشکالی اگر هست آن را برطرف نماییم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در هر صورت سه امتیاز بازی که میزبان بودیم را از دست دادیم و باید همانند بازی با پدیده که بازی خانگی‌مان را جبران کردیم باز هم باید برای بازی بیرون از خانه به فکر جبران باشیم.

سعداوی یادآور شد: تیم گسترش فولاد تبریز در این بازی به فکر حمله بود و ما روی یک ضربه ایستگاهی که روی آن نیز برنامه داشتیم که چگونه مهاجم را کنترل کنیم و همچنین روی اشتباه دروازه‌بانمان دو گل دریافت کردیم و به نظر من تیم حریف روی کار تاکتیکی به گل نرسید.

وی در ادامه افزود: خیلی جالب است در بازی با سیاه‌جامگان داور مسابقه، کمک داور اول، کمک داور دوم و کمک‌داور هشتم تا بیستم دست به دست هم دادند تا تشخیص بدهند که آن صحنه پنالتی بوده است اما در این بازی کسی نبود که به داور کمک بکند که تشخیص بدهد که آن توپ به دست حریف خورده است یا نه.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین