کد خبر: ۴۲۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

حواشی پیش از دیدار فینال ایران و آمریکا/تمجید نماینده اتحادیه جهانی از مردم کرمانشاه

جمعیت حاضر در سالن مسابقات به حدی است که حتی هیچ جایی حتی برای ایستادن باقی نمانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رقابت فینال جام جهانی کشتی آزاد از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز (جمعه) در سالن امام خمینی کرمانشاه آغاز می شود،مصافی سنتی میان دو قدرت برتر کشتی دنیا که علاقمندان برای دیدن این مبارزه لحظه شماری می کنند.

همانند روز گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی مردم کشتی دوست کرمانشاه از این رقابت ها شده،بگونه ای که جمعیت بسیاری ازمردم پشت درهای بسته ماندند.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در گفتگوی کوتاه با ایسنا با تمجید از اوج شکوه و جذابیت در رقابت های جام جهانی کشتی گفت:شاهد بی نظیرترین رقابت کشتی در طول تاریخ هستیم و من هیچ مسابقه ای را با این حجم از استقبال تا کنون ندیده ام.

به گزارش ایسنا، تماشاگران حاضر در سالن بارها با تشویق های خود یاد و خاطره مرحوم بابک قربانی قهرمان نامدار کشتی ایران را گرامی داشتند.

سخت گیری بسیار شدیدی برای ایجاد نظم در سالن مسابقات برقرار است و حتی خبرنگاران هم نمی توانند پیش از آغاز مسابقه به سالن تمرین کشتی گیران ایران و آمریکا نزدیک شوند.

کشتی گیران خارجی و مسئولان تیم های شرکت کننده از میزان محبوبیت کشتی در ایران و حضور انبوه تماشاگران ایرانی در سالن به نیکی یاد می کنند و بسیاری از آن ها با تلفن همراه اقدام به فیلمبرداری از جمعیت حاضر در سالن کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین