کد خبر: ۴۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

فيروز كريمي: به خاطر سنگ‌پرانی از کنار زمین فرار کردم

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد کمبود بازیکن،‌ کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم به خاطر عقب افتادن، باعث باخت سنگین آن‌ها شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان با پدیده که در خوزستان برگزار شد، با حساب سه بر صفر به سود پدیده به پایان رسید. بدین ترتیب پدیده با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و صنعت نفت هم با امتیاز مشابه و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده در رده سیزدهم ایستاد. 

فیروز کریمی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از ثانیه اول که قرعه کشی کردیم در جهت موافق باد قرار گرفتیم و آن‌ها از ضربات راه دور استفاده کردند که یکی از آن‌ها به سر عبدالله زاده برخورد کرد و به گل اول پدیده تبدیل شد. گل دوم هم زمانی که ضربه کاشته برای پدیده اعلام شد بعد از گذشت هفت هشت ثانیه پنالتی برای آن‌ها اعلام شد که همین مسئله باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

به گزارش ایسنا، سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه با بیان اینکه ۸-۷ بازیکنش مانند رضا نوروزی و کیم را برای این دیدار در اختیار نداشته است، گفت: ما با استفاده از نیروهای جوان‌مان، حسین و محمد را در دفاع میانی استفاده کردیم. محمد هم پس از گذشت ۳۰ دقیقه اشاره کرد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کمبود بازیکن، کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم‌مان به خاطر عقب افتادن باعث شد که ما شکست بخوریم ولی با همه این اوصاف ما زمان را در اختیار داشتیم.او ادامه داد: ما زمان داشتیم ولی تماشاگران نگذاشتند که از زمان استفاده کنیم. من در بازی های آسیایی، تا دقیقه ۶۰ سه بر صفر از الاهلی عقب افتادیم که در نهایت جبران کردیم و با نتیجه پنج بر سه پیروز شدیم ولی جبران کردیم ولی اینجا به ما مجال ندادند و با سنگ پرانی باعث شدند خود من از لب خط فرار کنم. البته من وقتی نشستم ضریب امنیت بازیکنان هم پایین آمد. ما به زور در این دیدار ۱۱ نفر شدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین