کد خبر: ۴۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

ریزش آوار در استان بوشهر جان یک نفر را گرفت

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: متاسفانه بر اثر ریزش آوار آغل گوسفندان در روستای شاه پسرمرد دشتستان خانمی ۳۸ ساله جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم قائدی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان ایتنکه سامانه‌بارش‌زا  در استان بوشهر مستقر است اظهار داشت: بارش باران در استان بوشهر در این هفته سبب خوشحالی مردم استان بوشهر به‌ویژه کشاورزان و دامداران شده است.

وی از  ثبت بارش باران به میزان 372 میلیمتر در شهرستان جم خبرداد و افزود: مناطق مختلف استان بوشهر چند روز گذشته شاهد بارش قابل توجهی بوده بگونه‌ای که  بیشترین میزان آن در جم با 372 میلیمتر و سپس در عسلویه به میزان 270 میلیمتر و پس از آن در شهرستان دشتستان ثبت شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به سبب بارش باران صدمات گوناگونی دیده‌اند افزود: آبگرفتگی معابر، جاده‌ها و ریزش کوه از جمله بحران بارش شدید باران در استان بوشهر گزارش شده است.

قائدی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات در استان بوشهر اندیشیده شده گفت: با اطلاع رسانی به موقع و آمادگی دستگاه‌‌های مختلف و فراهم شدن تجهیزات لازم مشکلات در بحران جاری شدن سیل به حداقل رسید.

وی با اشاره به اینکه ریزش باران و فروریختن سقف گلی جان خانمی در آغل گوسفندان را گرفت خاطر نشان کرد: متاسفانه بر اثر ریزش آوار آغل گوسفندان در روستای شاه پسرمرد دشتستان خانمی جان خود را از دست داد.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه این خانم برای جابجایی گوسفندان به سببب ریزش سقف کاه‌گلی آغل گوسفندان جان خود را از دست داد گفت: زنی 48ساله در روستای شاه پسرمرد  در بخش بوشکان دشتستان به سبب ریزش سقف گلی آغل گوسفندان جان خود را از دست داد.

قائدی از سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات این جمعیت به استان بوشهر خبرداد و گفت: محمدیون دبیرکل و سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز برای بررسی شرایط در مناطق سیل زده وارد استان بوشهر شدند.

قائدی با بیان اینکه شبکه گاز برخی نقاط استان بوشهر قطع است افزود: فیبر نوری برخی نقاط استان بوشهر به سبب باران شدید باران قطع است و اکنون برخی روستاها در محاصره رودخانه‌ها از جمله رودخانه مند در شهرستان دشتی قرار دارند.

وی با اشاره به مسدود بودن برخی راه‌ها تصریح کرد: به سبب آبگرفتگی برخی پل‌‌ها از جمله پل ساحلی مند در دشتی، پل کمربندی برازجان، پل ورودی به درودگاه و ورودی به کلمه دشتستان ارتباط اهالی این نقاط با مرکز شهرستان قطع است که با تلاش راهداران و امدادگران در حال بازگشایی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین