کد خبر: ۴۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

جاده سرچم - اردبیل مسدود شد

جاده اردبیل - سرچم در حوزه استان آذربایجان شرقی از عصر جمعه تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد: تمامی راه های استان اردبیل به جز راه خلخال - پونل که از ابتدای فصل سرما مسدود شده است ، با وجود ریزش شدید برف و با تلاش راهداران باز و رفت و آمد درآنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است. 

این مرکز اعلام کرد که در عصر جمعه بارش برف شدید و کولاک در جاده های کوهستانی ادامه دارد و سطح جاده ها نیز یخبندان می باشد. 

این مرکز از شهروندان خواسته است تا مردم با توجه به وضعیت نامناسب جوی و جاده ای از مسافرت غیر ضروری خوداری کنند. 

به گزارش ایرنا، بارش برف در اغلب مناطق استان که از شب گذشته شروع شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی مناطق شهری از 50 سانتیمتر نیز فراتر رفته است. 

در اردبیل تداوم بارش برف موجب اختلال در رفت و آمد شهروندان در معابر شده و با وجود تلاش ماموران شهرداری تردد در خیابان های شهر به سختی صورت می گیرد. 

بر اساس اعلام هواشنا سی استان اردبیل دمای هوا در هر 10 شهرستان استان زیر صفر بوده و بین یک درجه تا 11 درجه زیر صفر متغییر می باشد. استان اردبیل درحالی زیر انبوهی از برف و سرما فرو رفته که تازه ترین الگوها از ادامه شدت ناپایداری ها تا امشب حکایت دارند و از نخستین ساعات سحرگاه شنبه رفته رفته از شدت ریزش برف کاسته خواهد شد. 

با خروج این ناوه جوی در سپیده دم روزهای شنبه و یکشنبه پیش رو برودت هوای منطقه به شدت افزایش خواهد یافت. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین