کد خبر: ۴۲۷۹۶۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

هیوندای از اکسنت 2018 با چهره جدید رونمایی کرد +عکس

چهره خندان اکسنت با چراغ‌های خمیده از بین رفته و جای آنرا مدلی عضلانی با جلو پنجره کرومی شکل گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : بلاخره، پوشش بیرونی نسل پنجم هیوندایی اکسنت در نمایشگاه خودرویی تورنتو کانادا باز شد تا همگان از پس سایه روشن تیزرهای تبلیغاتی یک خودروی واقعی را ببینند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارز"، خودروساز کره‌ای مطرح کرده که اکسنت‌ها نسبت به اسلاف خود توسعه یافته و علاوه بر تغییر در طراحی ظاهری با اصلاحات فیزیکی نیز روبه رو شده‌اند.

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

اینک به طور قطع می‌توان گفت که یک اکسنت 2018، به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندربا قدرت 132 اسب بخار مجهز شده است.

موتور این خودرو با توجه به خواست و انتخاب مشتری به یک انتقال قدرت دستی یا خودرسامانه خودکار مجهز می‌شود. شاسی این خودرو نیز تقویت شده و در ناحیه ضربه‌گیرهای جلو استحکام بیشتری را از خود نشان می‌دهد. کیسه‌های هوای جلو نیز توسعه یافته و قابلیت ارتجاعی اعضاء از طرفین ارتقاء یافته است. خودرو همچنین به ترمزهای اضطرار هوشمند و دوربین های دید عقب مجهز شده است.

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

این هیوندایی فیس‌لیفت شده نیز با فناوری‌های مانند مطابقت و اتصال به "اتو" اندروید یا "کارپلی" گوگل ارائه خواهد شد. از طرفی بخش از کارایی‌های این خودرو با تلفن‌های همراه هوشمند قابل مدیریت هستند.

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

رونمایی از نسل پنجم اکسنت

بسیاری از این برنامه‌ها ازطریق یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی قابل هدایت هستند. جست‌و ‌جو از طریق صدا و نصب دو USB نیز از مزایای دیگر خودرو هستند. نمای ظاهری خودرو بسیار متفاوت با خودروهای کنونی است. چهره خندان اکسنت با چراغ‌های خمیده از بین رفته و  جای آنرا مدلی عضلانی با جلو پنجره کرومی شکل گرفته است. نمای جلو و عقب نیز تیزتر از قبل طراحی شده و چشم را می‌گیرد.

رونمایی از نسل پنجم اکسنت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین