کد خبر: ۴۲۸۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

گرد و غبار 22شهرستان در خوزستان را به تعطیلی کشاند

ستاد مدیریت بحران خوزستان طی اطلاعیه ای مدارس و مراکز آموزش عالی در 22 شهرستان را به دلیل پدیده گرد و غبار روز یکشنبه اول اسفند را تعطیل اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان شامگاه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: بنا برتصمیم ستاد مدیریت بحران استان مدارس نوبت صبح و عصر و مراکز آموزش عالی به جز شهرستان های ایذه، باغملک، اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در همه شهرستان ها از جمله اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، اندیمشک، دزفول، رامشیر، خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بهبهان، شادگان ، شوش ، گتوند، رامهرمز ، هویزه، هفتکل، آعاجاریو شوشتر فردا یکشنبه تعطیل هستند.

فرامند هاشمی زاده افزود: ساعت پایان کار ادارات این شهرستان ها نیز تا ساعت 12 یکشنبه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در پی ورود توده گرد و غبار به خوزستان از صبح شنبه مدارس بیش از 13 شهرستان تعطیل شد. ساعت کاری ادارات نیز در برخی شهرستان ها از جمله اهواز، باوی، کارون و شوش تا ساعت 12 اعلام شده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از تداوم پدیده گرد و غبار طی ساعت های گذشته خبر داده و اعلام کرده است: میزان گرد و غبار در ساعت 22 روز شنبه در شهرهای اهواز یک هزار و 882 میکروگرم بر مترمکعب، رامشیر 2 هزار و 11 میکروگرم بر مترمکعب، شادگان یک هزار و 741 میکروگرم بر مترمکعب، هندیجان یک هزار و 675 میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر یک هزار و 636 میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد یک هزار و 241 میکروگرم بر مترمکعب، ماهشهر یک هزار و 263 میکروگرم بر مترمکعب، بهبهان یک هزار و 243 میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر یک هزار و 230 میکروگرم بر مترمکعب، دزفول یک هزار و 87 میکروگرم بر مترمکعب، امیدیه یک هزار و 96 ، اندیمشک 964 میکروگرم بر مترمکعب و گتوند 996 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.
استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است.

اهواز و تعدادی از شهرهای خوزستان 8 بهمن نیز با طوفان شدید گرد و خاک روبه رو بوده اند که موجب قطع چند روزه آب و برق و تلفن و نارضایتی مردم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین