کد خبر: ۴۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

استانداری تهران: 700 زن در استان تهران نیازمند نگهداری فوری هستند

معاون اجتماعی استاندار تهران گفت: 700 زن در استاندار تهران نیازمند نگهداری فوری هستند و باید برای ارائه خدمات به آنها اقداماتی انجام دهیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سیاوش شهریور در کارگروه زنان و خانواده که امروز با حضور استاندار تهران در محل استانداری برگزار شد افزود: لازم است به فکر تامین اجتماعی زنان نیازمند و نگهداری فوری باشیم و این زنان توانمند شوند و بتوانند به شغلی بپردازند. در این شرایط ما طرحی را برای زنان آسیب دیده مطرح کردیم.

وی افزود: هزینه‌ای را برای ساماندهی گروه‌هایی مانند معتادان متجاهر مصرف می‌کنیم. می‌توان زنان آسیب دیده را جمع آوری کرد و طی یک دوره دو سه ساله امکان دسترسی آنان به خدمات خیرین سلامت و بهزیستی را فراهم و این افراد را توانمند کرد. 70 درصد از این دسته از زنان به کمک‌های اساسی نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در زمینه اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست گفت: ما آمادگی داریم که برای سال آینده برای 200 زن بد سرپرست و بی سرپرست که استانداری تهران آنها را معرفی کند کلاس‌های آموزشی مربی‌گیری را به صورت رایگان برگزار کنیم و با توانمندسازی آنها زمینه اشتغال این دسته از زنان را در سالن‌های ورزشی فراهم سازیم. البته در سال جاری نیز برای 1000 زن در حوزه ورزش، اشتغال ایجاد کردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین