کد خبر: ۴۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

لیگ قهرمانان آسیا/ برانکو:از سخت ترین تیم گروه امتیاز می گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: در نخستین دیدار خود مقابل الهلال عربستان به عنوان سخت ترین تیم گروه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمان آسیا، به دنبال کسب امتیاز از این تیم هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز دوشنبه ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا، «برانکو ایوانکوویچ» در نشست خبری پیش از دیدار سرخ پوشان مقابل الهلال عربستان در مسقط عمان،گفت: خوشحال هستیم در سخت‌ترین گروه مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال و الریان قطر بهترین تیم های لیگ در کشورشان می رویم. البته پرسپولیس نیز در حال حاضر بهترین تیم در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود. همینطور که الوحده در کنار تیم العین قدرتمندترین تیم های امارات هستند.

وی گفت: متأسفانه برغم اینکه ما میزبان هستیم این دیدار در تهران برگزار نمی‌شود. زیرا در این صورت با حضور پر تعداد هواداران یک روز خوب را برای آنها رقم می زدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نخستین دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سخت‌ترین بازی سرخ پوشان است، ادامه داد: در بازی نخست ،نتیجه برای تیم ما بسیار مهم است و پیروزی در این دیدار می‌تواند مسیر اصلی پرسپولیس را برای دیدارهای آینده و راهی که در پیش دارد، هموار کند.

برانکو با اشاره به قدرت الهلال تأکید کرد: احترام زیادی برای تیم الهلال عربستان قائل هستم. اما هدف پرسپولیس در این دیدار نیز کسب سه امتیاز است تا در کنار انجام یک رقابت زیبا، ‌دل هواداران خود را شاد کنیم.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس از گروه چهار رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 برابر الهلال عربستان، فردا - سه شنبه - از
ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می شود.

پرسپولیس در گروه دی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان ، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین