کد خبر: ۴۲۸۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

درآمدهای نجومی آرایشگران

در این حرفه متخصصان بسیاری هستند که به صورت درصدی با صاحبان سالن ها کار می کنند؛ تعداد متخصصانی که خود دارای مشتری هستند از درصد مبلغ بیشتری نیز برخوردار می باشند. قیمت‌ها در آرایشگاه‌های زنانه به صورت منطقه ‌ای و بنا به شهرت آرایشگاه تعیین می‌شود؛ اگر حتی یکبار هم پایتان به آرایشگاهها باز شده باشد، می دانید که هزینه های بالایی برای انجام کارهای زیبایی در هر زمینه ای باید پرداخت کنید.
آفتاب‌‌نیوز : آرایشگری شغلی به روز بوده و هیچ آرایشگری نمی تواند با اکتفا به آموخته های خود در سال های گذشته با دیگران در این راه رقابت کند، دنیای مد و زیبایی نیز روز به روز با پیشرفت مواجه می شود، و آرایشگری نیز از آن دسته شغل هایی بوده که در زمینه مد و زیبایی فعالیت داشته و هر روز و در هر زمینه ای اعم از آرایش صورت ، رنگ مو ، طراحی ناخن، شینیون، و ... نیاز به پیشرفت دارد. در این راه بسیاری از آرایشگران در حیطه کاری خود بدون بیمه و به صورت درصدی فعالیت دارند. همانطور که می دانید کم هستند تعداد آرایشگرانی که به صورت تنها و در سالن شخصی خود مشغول به کار هستند.
 
درآمدهای نجومی آرایشگران

به گزارش فردا، در این حرفه متخصصان بسیاری هستند که به صورت درصدی با صاحبان سالن ها کار می کنند؛ تعداد متخصصانی که خود دارای مشتری هستند از درصد مبلغ بیشتری نیز برخوردار می باشند.
قیمت‌ها در آرایشگاه‌های زنانه به صورت منطقه ‌ای و بنا به شهرت آرایشگاه تعیین می‌شود؛ اگر حتی یکبار هم پایتان به آرایشگاهها باز شده باشد، می دانید که هزینه های بالایی برای انجام کارهای زیبایی در هر زمینه ای باید پرداخت کنید، به طور مثال کمترین هزینه برای کوتاه کردن مو از 20 هزار تومان شروع شده و بسته به منطقه قرار گیری سالن و امکانات مکان به مبالغ بسیار بالا در حدود 300‌هزار تومان نیز خواهد رسید! در حال حاضر هزینه آرایش صورت و زیباسازی عروس در آرایشگاههای تهران در کمترین مبلغ از 600 هزار تومان شروع شده و بعضا به مبالغ بالای 4 میلیون تومان نیز خواهد رسید. در زمینه کاشت ناخن که این روزها بیشترین طرفداران را داشته و دیگر کمتر خانمی را می بینید که از ناخن های مصنوعی و کاشت بر روی دستان خود بهره نگرفته باشد، مبالغ کاشت پودر همراه پک شخصی و طراحی رایگان: 90.000 تومان، کاور همراه پک شخصی و طراحی رایگان: 70.000 تومان، مانیکور ، پدیکور همراه پک شخصی: 20.000 تومان، ترمیم: 30.000 تومان، کاشت پا همراه پک شخصی: 25.000 تومان و انواع طراحی های حرفه ای از: 10.000 تومان می باشد.

همانطور که گفتیم، با توجه به اینکه قیمت‌ها در آرایشگاه‌های زنانه به صورت منطقه ‌ای و بنا به شهرت آرایشگاه تعیین می‌شود، قیمت های کاشت ناخن نیز در بسیاری از آرایشگاههای شمال تهران دارای مبالغ بسیار بالاتری خواهد بود. در حال حاضربرای یک آرایش صورت ویژه به همراه شینیون مو مبلغی از حدود 300 هزار تومان به بالا باید پرداخت شود، یک روی ماجرا هزینه بالاییست که مشتریان باید پرداخت کنند، یک روی دیگر آن هزینه های بالاییست که یک آرایشگر برای یادگیری متد های جدید و مدل های تازه در کار خود باید پرداخت کند؛ لازم است بدانید که یکی از شینیون کاران محترم اعلام کرده اند که هزینه آموزش هر مدل شینیون 200 هزار تومان بوده و برای 10 مدل شینیون و براشینگ دو میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شده است! یک مدیر سالن آرایشگاهی در منطقه یک از تهران نیز بیان کرده، شش میلیون تومان هزینه بابت آموزش آرایش صورت حرفه ‌ای و یک میلیون تومان برای آموزش خودآرایی دریافت می کند. با آنکه اینگونه از شغل ها دارای درآمد های بالایی هستند، اما به دلیل همپایی با مدل های روز جهان نیاز است که هر یک از آرایشگران در حرفه خود هر از چندگاهی دوره‌های جدید را آموزش ببنینند، با این حال اینگونه از دوره های آموزشی نیز دارای هزینه های بالایسست که کلیه آرایشگران متحمل آن خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
خوش به حالشون .
من با 22 سال تحصیل و سی سال خدمت . حالاکه بازنشسته شدم با این حقوق اندک مجبورم از 7 صبح تا 10 شب توی بقالی کار کنم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین