کد خبر: ۴۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

مدیر ستاد انتخابات ترامپ: وی برای ریاست جمهوری مهیا نشده است

«کوری لواندوفسکی» مدیر سابق ستاد انتخابات «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با انتقاد از تیم فعلی مشاوران کاخ سفید گفت : کارکنان کاخ سفید احتمالا نتوانسته اند ترامپ را به خوبی برای ریاست جمهوری مهیا کنند.
آفتاب‌‌نیوز : «کوری لواندوفسکی» مدیر سابق ستاد انتخابات «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با انتقاد از تیم فعلی مشاوران کاخ سفید گفت : کارکنان کاخ سفید احتمالا نتوانسته اند ترامپ را به خوبی برای ریاست جمهوری مهیا کنند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل ایرنا به نقل از تارنمای خبری پولیتیکو، وی که چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری از سمت خود کناره گرفته بود، با انتقاد از بی تجربگی نزدیکان دونالد ترامپ گفت: شما رئیس جمهوری دارید که می خواهد به سرعت کارهای خود را پیش ببرد.
لواندوفسکی ادامه داد : او چشم انداز وسیعی دارد اما جزئیات را به زیر دستان خود محول می کند.

دونالد ترامپ در همان ماه نخست ریاست جمهوری با مشکلات و مانع تراشی های بسیاری مواجه شده و از دستیابی به برخی اهداف پیش بینی شده خود بازمانده است.

پس از آنکه ارتباط خارج از عرف دیپلماتیک «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با سفیر روسیه در آمریکا فاش شد، وی مجبور به استعفا شد و جایگاهش تاکنون به علت مخالفت برخی گزینه های جایگزینی و طولانی شدن روند بررسی این افراد خالی مانده است.

در عین حال برخی گزارش های تایید نشده از ارتباط نزدیکان و مشاوران ترامپ با مقام های اطلاعاتی روسیه در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده که بیش از پیش به حواشی در خصوص ارتباط پنهانی ترامپ با مسکو دامن زده است.

با وجود گذشت بیش از یک ماه از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا هنوز بسیاری از گزینه های پیشنهادی ترامپ برای تصدی وزارتخانه های آمریکا موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس سنا نشده اند.

در شرایطی که جلسه های بررسی نامزد های کابینه ترامپ همچنان در سنای آمریکا در جریان است، «اندرو پوزدر» نامزد تصدی وزارت کار اخیرا با توجه به احتمال بالای رد صلاحیت، کناره گیری کرد.

ترامپ همچنین در هفته های گذشته با دستور خود در ارتباط با منع ورود اتباع هفت کشور با جمعیت اکثریت مسلمان که در نهایت به دست یک قاضی فدرال لغو شد، جنجال بسیاری آفریده است.

برخی سیاستمداران از جمله «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه پیشین آمریکا، مشاوران و اطرافیان ترامپ به ویژه «استیون بنن» مشاور عالی وی را پشت تصمیم های کلیدی و جنجال برانگیز ساکنان جدید کاخ سفید می دانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین