کد خبر: ۴۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

آخرین خبرها درباره قیمت شیرینی در روزهای آخر سال

میزان به نقل از رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان نوشت: قیمت شیرینی از سال 93 با تغییر قیمت چندانی مواجه نشده و برای تامین شیرینی شب عید مشکلی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی بهره‌مند در خصوص قیمت شیرینی در بازار اظهار کرد: قیمت انواع شیرینی در بازار نسبت به سال 93 افزایش چندانی نداشته است.
وی افزود: با اعلام قیمت‌های مصوب از سوی اتحادیه، قنادی‌های سطح شهر نیز با رعایت این مصوبه قیمت محصولات خود گران نکرده و با قیمت‌های مصوب به فروش شیرینی مشغول هستند. 

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با بیان اینکه قیمت انواع شیرینی در بازار به صورت رقابتی تعیین می‌شود، یادآور شد: شیرینی‌فروشی‌های سطح شهر باتوجه به مواد اولیه مصرفی قیمت شیرینی را تعیین کرده و مردم با مقایسه کیفیت و قیمت از شیرینی فروشی دلخواه خود خرید می‌کنند.

بهره‌مند با بیان اینکه شکر و مواد اولیه با قیمت آزاد به دست قنادان می‌رسد خاطرنشان کرد: تا به امروز در هیچ قنادی شکر با نرخ دولتی عرضه نشده و مواد اولیه مصرفی با قیمت آزاد به وفور در بازار یافت می‌شود و کمبودی در بازار نداریم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بهاره برای تامین شیرینی و شکلات شب عید گفت: عرضه شیرینی در نمایشگاه‌های بهاره زیاد موفق نبوده و مردم ترجیح می‌دهند شیرینی تازه را از قنادی‌ها تهیه کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با بیان اینکه یک ماه آخر سال برای قنادان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها برای محصولاتی چون شیرینی و شکلات باید به صورت رقابتی و تخصصی برگزار شود.

وی افزود: درصورتی که تولیدکنندگان معتبر محصولات خود را در نمایشگاه‌های تخصصی ارائه دهند، تعیین قیمت در بین برندهای مطرح رقابتی شده و با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کننده خواهد رسید.

بهره‌مند در انتها بیان کرد: نظارت بر اجناس عرضه شده در نمایشگاه‌ها از سوی اتاق اصناف خواهد بود و قیمت گذاری اجناس در این نمایشگاه‌ها نیز از سوی اتاق اصناف مورد تایید باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین