کد خبر: ۴۲۸۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد: انگلیس در حوزه‌های علمیه مرجع می‌سازد/سروش طراح اسلام‌هراسی است/کدیور که روزی انقلابی بود در دست آمریکا می‌چرخد

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر امروز در همایش علمی نفوذ در سپاه امام صادق(ع) با تاکید بر این‌که نفوذ طرحی بزرگ است که دشمن بر علیه ما طراحی کرده، اظهار داشت: استان بوشهر برای مقابله با نفوذ از جایگاه بزرگی برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :
مصلحی با بیان اینکه مقابله مردم بوشهر در مقابل دشمن به دلیل نفوذ در عمق کشور کار ساده‌ای نبود، ادامه داد: بسیاری از اسناد هنوز بیان نشده که دشمن برای نفوذ در جنوب طراحی‌های دیگری نیز داشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ گزیده اظهارات وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد را در ادامه می‌خوانید: 

وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد: انگلیس در حوزه‌های علمیه مرجع می‌سازد/سروش طراح اسلام‌هراسی است/کدیور که روزی انقلابی بود در دست آمریکا می‌چرخد*استکبار برای تهی کردن فکر کشورهای اسلامی برنامه سنگین دارد و به دنبال فراموشی مسأله فلسطین به عنوان یک طرح نفوذی در کشور است.

*چند وقت پیش یکی از مسؤولان خاطره‌ای از امام(ره) گفت که طراحی شده دشمن بود. عده‌ای می‌خواهند در قالب خاطره‌، مسیر انقلاب و امام(ره) را در نسل سوم و چهارم گم کنند.

* آنهایی که بدنبال آشتی ملی هستند و این شعار می‌دهند باید بدانند که در فتنه 88 لطمه‌هایی که در ابعاد اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی چقدر بوده است.همان‌هایی که بعد از فتنه 88 به آمریکا رفتند به آمریکایی‌ها خط دادند که باید تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شود باید پاسخگوی رفتارشان نسبت به مردم ایران باشند.اینها آیا اشرافی‌گری در کشور را نمی‌بینند؟

*پروژه تحریف راه امام(ره) و نفوذ دشمن به موازات همدیگر در حال اجراست.در مباحث امنیتی و سیاسی نفوذ موردی و جریانی داریم.دشمن کسی را که عامل نفوذی قرار می‌دهد کشف آن کار ساده‌ای نیست.

*در حال حاضر سی آی ای آمریکا سرمایه‌گذاری کرده و حمایت می‌کند که همانند گذشته برای انتخابات سال آینده تا در اسفندماه نوار بیرون دهد.

*تجزیه و تحلیل دشمن بر این است که سرمایه‌گذاری آنها در دانشگاه اشتباه بوده و باید بیشتر سرمایه‌گذاری خود را حوزه‌های علمیه بکار می‌بردند. امروز دشمن سرمایه‌گذاری خود را در حوزه علمیه قم گسیل داده است. مردم به دنبال روحانیون نفوذی مثل روحانیون شیعه انگلیسی نباشند زیرا انگلیس در کار نفوذی قوی بوده و در حوزه‌های علمیه مرجع می‌سازند.

*امروز سروش دست آمریکا می‌چرخد و بخش عمده اسلام‌هراسی در آمریکا از سوی این فرد طراحی می‌شود. امروز کدیور که روزی آدم انقلابی بود در دست آمریکا و انگلیس می‌چرخد و اولین اقدامش نیز علیه ولایت فقیه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
2
اصل کاری خودتی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین