کد خبر: ۴۲۸۸۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

امام جمعه تهران: شعار اعتدال بدترین جنایت برای کشور و نوعی نفوذفرهنگی است/پایین‌ترین گودال جهنم برای نفوذی‌هاست!

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی با شعار اعتدال، انقلابی‌ها را از گردونه خدمت خارج کردند و این بدترین جنایت برای کشور و نوعی نفوذ فرهنگی است.
آفتاب‌‌نیوز :
کاظم صدیقی صبح امروز در آیین اختتامیه کنگره شهید منتظر قائم، شهید شاخص کشور و شهید مبارزه با نفوذ، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یک الگوی مقاومت و افشاگر چهره منافقین بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، فارس با انتشار اظهارات امام جمعه موقت تهران، به نقل از وی نوشت: نفوذی‌ها همواره اسرار را به دشمن منتقل می‌کردند و بخشی از منافقین مزدورانی هستند که در کنار مسؤولانی جا می‌گیرند که مرتب خبرها را به صورت خط‌دار می‌گیرند و به بیرون می‌دهند و مسؤولان را از کارهای اساسی باز می‌دارند.

وی با بیان اینکه گروه دیگر، نفوذی‌های قلم به دست و خبرنگار هستند که خبرهای خاصی را برای خالی کردن دل مردم و ناامیدی به جامعه می‌دهند، گفت: این گروه با ایجاد جنگ روانی به دشمن خط می‌دهند که بسیار پر خطر نیز هستند.

صدیقی با اشاره به اینکه در میان نفوذی‌ها و جاسوسان افرادی هستند که با استفاده از امکانات تبلیغی و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها به ظاهر تبلیغ ولایت می‌کنند، تصریح کرد: پول این فعالیت‌ها از دشمنان تأمین می‌شود و جهت حرکت آن‌ها ضد ولایت است.

وی، گروه دیگر از منافقان و نفوذی‌ها را نفوذکنندگان فکری و اخلاقی که در صدد تغییر هویت افراد هستند، برشمرد و گفت: غرب روی این عده سرمایه‌گذاری کرده و آنها را برای پذیرش مسؤولیت‌های مهم در کشورهای اسلامی آماده کرده و گرچه ظاهرا رابطه‌ای با آن‌ها ندارند اما وقتی به پست می‌رسند، می‌بینیم سبک زندگی و اندیشه آن‌ها با اندیشه انقلابی و شهادت طلبی تفاوت دارد و ادبیات و گفتمان آن‌ها سکولاری و لیبرالی است و پایبندی به ولایت ندارند.

وی با تأکید بر اینکه در طول تاریخ با چنین خطراتی مواجه بودیم، عنوان کرد: از صدر انقلاب جاسوسان زیادی داشتیم و حتی در روزنامه‌ها نیز که توپخانه‌های فرهنگی بودند، جبهه انقلاب و ولایت را تضعیف می‌کردند.

صدیقی بیان داشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز امروز چنین هستند و تیترهای آن‌ها با رسانه‌های بیگانه یکسان است اما آنکه در غرب ساخته شده و در لباس انقلاب مقام و موقعیت می‌گیرد، با امکانات ضربه‌های کاری می‌زند که نمونه آن بنی‌صدر بود که چه فضاحتی را به بار آورد.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم اظهار داشت: وضعیت منافق نزد پروردگار از کفار بدتر است و کفار جهنمی هستند اما درجات جهنم که با هم تفاوت دارد و جایگاهی در پایین‌ترین گودال جهنم به منافقان و نفوذی‌ها اختصاص دارد و حتی سوره‌ای از قرآن کریم نیز به این گروه اختصاص یافته است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه خطر نفاق و نفوذ در قرآن بارها مطرح شده است، افزود: فتنه 88 نمونه بارز این نفوذ است که نفوذی‌های داخلی موجب شدند عده‌ای از مسیر ولایت جدا بمانند و در یک خانه دو برادر در برابر هم بودند و در یک اداره دو مسؤول مقابل هم بودند و این تفرقه داخلی است.

وی وهابیت را از ریشه‌های نفاق و نفوذ دانست و گفت: بروز و ظهور داعش و دعوای بین مسلمانان و فراموشی یهود و فروپاشی جهان اسلام و ... از این طرز تفکر و نفوذ نشأت می‌گیرد.

صدیقی با تأکید بر اینکه بدون ولایت دین کامل نیست و خداوند از انسان بی‌ولایت راضی نیست، اظهار داشت: اگر مردم ولایت‌پذیر باشند، به طور قطع نفوذی‌ها نمی‌توانند ضربه بزنند و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند اما اگر ولایت‌پذیری مردم متزلزل شود، تفرقه و نفوذ اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه آخرین وصیت پیامبر نیز بر ولایت‌پذیری تأکید داشته است، تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) مأموریت داشتند در برابر دو گروه با جدیت برخورد کنند که یک گروه کفار بوده و گروه دیگر منافقین بودند که باید بر اساس دستورات الهی با صلابت به مبارزه با این دو گروه اقدام می‌کردند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه میدان جنگ به ویژه در برابر کفار و منافقین، میدان دست دادن و لبخند زدن نیست بلکه باید با صلابت جنگید، خاطرنشان کرد: خدا را به فاطمه (س) و پدر فاطمه (س) و همسر و فرزندان فاطمه (س) و سوگند می‌دهیم که مسیر برای مبارزه با منافق برای مسلمین هموار شود.

وی با تأکید بر اینکه چهره نفاق به این زودی برملا نمی‌شود و به اشک و مظلومیت نیاز دارد، اظهار داشت: جریان نفاق در صدر انقلاب به قدری شهید بهشتی را منزوی کرده بود که حتی در برخی نهادها شهید بهشتی را برای سخنرانی راه ندادند در حالیکه او حکیم بود و به معنای واقعی کلمه عالم و صاحب‌نظر و عنصر اخلاقی بود و تجربیات متعددی داشت و دارای سیرت و صورت پاک بود.

صدیقی با تأکید بر اینکه نفوذ موجب خانه‌نشینی امیرالمومنین (ع) و قتل محسن در شکم مادر شد، گفت: ما امروز با همه گروه‌های نفوذی در کشور مواجه هستیم و اسلام آمریکایی و اسلام لندنی در این مملکت دیده می‌شود و همین‌ها بودند که اسرار مملکت را در زمینه‌های هسته‌ای به دشمن دادند.

وی با تأکید بر الگوگیری از حضرت زهرا (س) در مبارزه با نفوذ اظهار داشت: حضرت زهرا (س) تاکتیک‌هایی داشت که امام راحل با درک آن گفتند ما تا آخر ایستاده‌ایم و این مقاومت که از درس‌های برجسته حضرت زهرا (س) است نیز ولایت‌پذیری را برای ما به ارمغان آورده که باید ذوب در ولایت‌ باشیم.

امام جمعه موقت تهران، ولایت‌پذیری اصلی را با ولایت‌پذیری مصوب مجلس متفاوت خواند و تصریح کرد: ولایت‌پذیری مصوب مجلس را همه دارند حتی زرتشتی‌ها اما ولایت‌پذیری اصلی را همه ندارند که به فرموده پیامبر هرکس پشت سر حضرت علی(ع) قرار گیرد ولایت‌پذیر است که فاطمه زهرا (س) در هر شرایطی پشتیبان حضرت علی‌ (ع) بود.

وی، ولی‌فقیه را حجت خداوند برشمرد و عنوان کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس به خاطر عشقی که به امام داشتند و جوششی که از عمق وجود برای امام بود، محشری در دفاع مقدس برپا کردند و رزمندگان ما در برابر نفوذ دشمن حتی داوطلبانه به روی مین می‌رفتند که اینگونه ولایی بودن نفوذ نو بر دل‌ها است و اگر این رویه ادامه داشته باشد، همواره پیروزیم که هم کشته شدن دشمن و هم به شهادت رسیدن ما پیروزی محض است.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جنگ فرهنگی هستیم، گفت: برخی با شعار اعتدال، انقلابی‌ها را از گردونه خدمت خارج کردند و این بدترین جنایت برای کشور و نوعی نفوذ فرهنگی است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم قدرت منطقه باشیم و از دو دستگی و تفرقه در کشور جلوگیری کنیم، باید ولایت‌پذیری داشته باشیم و با الگوگیری از حضرت‌ زهرا (س) به عنوان یک رزمنده در مقابله با نفوذ برای اقتدار ایران اسلامی گام برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
آشتی بد، اعتدال بد، گفتگو بد... چرا تمام چیزهای خوب زشت و بد میاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
آقای عزیز حد اقل جای اون چند کلمه که حذف کردی چنتا نقطه بزار خواننده بدون چیزی سانسور شده و نویسنده یک اسکل نیست که یه جمله درست نمیتونه بسازه!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
اصلا یه کاری می کنیم،تو بگو چی خوبه چی بده ما همون کارو انجام بدیم، همون شعارو بدیم،خوووووبه؟؟؟
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
1
ببخشید حاج آقا افراط گرایی چگونه می تونه باشه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین