کد خبر: ۴۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

وزیر اطلاعات: داعش مولود توطئه آمریکایی اسرائیلی است

وزیر اطلاعات گفت: گروه تکفیری داعش مولود توطئه آمریکایی و اسرائیلی بوده و هدف آن ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان در سنندج افزود: هیچ وقت جمهوری اسلامی مسئله تکفیری ها را با اهل سنت مرتبط نمی کند.

وی با اشاره به مخالفت های اهل سنت با جریان های انحرافی تصریح کرد: اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.
وی ادامه داد: حرف علمای اهل سنت و ائمه جمعه در میان مردم خریدار دارد و نمود عینی این مهم دعوت عمومی ائمه جمعه برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که خوشبختانه این دعوت با استقبال گسترده مردم همراه شد.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن با عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی مردم است و مردم باید نگران این موضوع نباشید و همچنان ضمن حضور در صحنه از نظام و انقلاب دفاع کنید.
وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه گفت: همه ید واحده یک امت هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می کنیم و به همین دلیل باید فاصله دلها کم شود.
وی اظهار کرد: وزارت اطلاعات توطئه های زیادی علیه کشور را خنثی کرده و هر ساله ضریب امنیتی کشور افزایش یافته است

علوی با اشاره به توطئه های بی پایان دشمن یادآور شد: امروز تمام دنیا بسیج شده است تا در جمهوری اسلامی اتفاق امنیتی بیافتد، که اگر ما باهم باشیم دشمن ناامید و مایوس می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز سه شنبه به منظور شرکت در چند برنامه مختلف وارد سنندج مرکز کردستان شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مسئولین استان قرار گرفت.

شرکت در همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی، نشست با ائمه جمعه استان کردستان، همایش نخبگان و متنفذین و شورای تامین از جمله برنامه های وزیر اطلاعات در سفر به استان کردستان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین