کد خبر: ۴۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

امشب آخرین فرصت ثبت‌نام کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد

سازمان سنجش به‌منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد نشده‌اند، بار دیگر پنجره ثبت‌نام را در بازه زمانی اول تا سوم اسفند 95 گشوده و ساعت ٢٤ امشب (سوم اسفند) آخرین فرصت داوطلبان برای ثبت‌نام است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و در آزمون این مقطع ثبت‌نام کنند.

افرادی که قصد دارند در واحد الکترونیکی ثبت‌نام کنند، ابتدا باید در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام و شرکت نمایند. این افراد بعد از اعلام نتایج اولیه در بهار 96 و پس از اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توانند رشته موردعلاقه خود را در سایت azmoon.org انتخاب نمایند.

همچنین کسانی که در بازه اولیه کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده‌اند، می‌توانند برای اصلاح اطلاعات خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات خود را اصلاح کنند.
داوطلبان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با 20 هزار دانشجو، بزرگترین واحد الکترونیکی کشور است. تحصیل در این دانشگاه به صورت مجازی و آن‌لاین خواهد بود و امتحانات به صورت حضوری در 35 مرکز امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی، این واحد با تکیه به اساتید برتر کشور و استفاده از بستر فضای مجازی، شرایط مساعدی را برای علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به‌خصوص برای مدیران، کارمندان و زنان خانه‌دار فراهم کرده است و با استقبال بسیاری در سال‌های اخیر مواجه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین