کد خبر: ۴۲۸۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

اعتراف رسانه‌های صهیونیستی درباره کنفرانس فلسطین

رسانه های صهیونیستی که ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین درتهران را پیگیری می کنند، اعتراف کردند که این کنفرانس در مقایسه با پنج کنفرانس قبلی در سطحی بسیار وسیعتر برگزار شد و بی سابقه بود.
آفتاب‌‌نیوز : شبکه المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی افزود: کنفرانس حمایت از انتفاضه در تهران بی سابقه بود زیرا 80 هیات در سطوحی بلندپایه و به ویژه دوهیات ازمقامات ارشد جنبش های فلسطینی«جهاد اسلامی» و« حماس» در آن حضور یافته اند.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ریشه کنی این رژیم تاکید کرده اند، افزودند که تاثیرهای ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه بسیار زیادتر از کنفرانس های قبلی خواهد بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با این ادعا که « تشکیلات خودگردان فلسطین نگران افزایش تاثیر ایران در فلسطین است»، به نقل از یک مسئول ارشد در دفتر « محمود عباس» رئیس این تشکیلات نوشت: ایران در ارائه کمک ها به فلسطینی ها دریغ نمی کند اما این کمک ها به افزایش تاثیر آن در فلسطین به ویژه در شرایط رکود سیاسی( توقف مذاکرات سازش) وعقب نشینی اسرائیل و آمریکا از طرح تشکیل دو کشور، منجر می شود.

این روزنامه صهیونیستی به نام این مسئول فلسطینی اشاره نکرده است.
رسانه های صهیونیستی همچنین اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه به ویژه فراخوان ایشان برای ریشه کنی رژیم صهیونیستی وغده سرطانی و رژیم ترورریستی خواندن آن را منتشر کرده اند.
رسانه های صهیونیستی اعلام کرده اندکه حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اظهارات خودشان فرموده اند که « انتفاضه سوم شکستی دیگر بر رژیم غاصب تحمیل خواهد کرد و بزودی این رژیم ناپاک از تاریخ پاک می شود».

در گزارش های رسانه های صهیونیستی همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است که « اسرائیل یک رژیم جعلی است و یهودیان جهان را در فلسطین جمع کرده اند».
این رسانه ها افزوده اند که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت وحدت فلسطینی ها تاکید کرده اند و حمایت از جنبش های مقاومت فلسطین را واجب دانسته اند.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین دیروز ( سه شنبه) به میزبانی مجلس شورای اسلامی با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گشایش یافت و امروز چهارشنبه با صدور قطعنامه به کار خود پایان می دهد.

« نبیه بری» رئیس مجلس لبنان هم در این کنفرانس سخنرانی و تاکید کرد که اگر آمریکا سفارتخانه اش را از تل آویو به قدس منتقل کند، کشورهای اسلامی و عربی باید سفارتخانه های خود در آمریکا را تعطیل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
باز شروع شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین