کد خبر: ۴۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

آتش‌سوزی انبار 1000 متری ضایعات پلاستیک در بزرگراه آزادگان + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده انبار لاستیک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک انبار لاستیک در ساعت 5:01 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شده که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر آب، خودروی حامل کف و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، شهرک فیروزبهرام اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در انباری به مساحت 1000 متر مربع رخ داده و داخل آن تعداد زیادی ضایعات لاستیک و بشکه‌های ضایعات قرار دارد.

ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به انبار مجاور در ضلع جنوبی این انبار ضایعات لاستیک بود اظهار کرد: این انبار نیز حدود 700 متر مربع مساحت داشته و مملو از کارتن و بشکه بود به طوریکه اگر آتش به آن سرایت می‌کرد عملیات آتش نشانان با دشواری‌های فراوانی روبرو می شد.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان از سرایت آتش به این بخش جلوگیری کردند اظهار کرد: در همان دقایق اولیه عملیات، دو بشکه به یکباره منفجر شده و شعله‌های آتش دو کانکس را نیز در بر گرفت که آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل شعله‌های آتش شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 9 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

وی درباره علت این حادثه گفت: کارشناسان آتش نشانی عملیات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کردند.

آتش‌سوزی انبار 1000 متری ضایعات پلاستیک در بزرگراه آزادگان + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین