کد خبر: ۴۲۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴

رانیری از هدایت لسترسیتی اخراج شد

باشگاه لستر سیتی بعد از نتایج ناامید کننده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت که رانیری را از کار برکنار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
با وجود آنکه رانیری فصل قبل دست به یک شگفتی بزرگ زد و لسترسیتی را قهرمان لیگ جزیره کرد اما نتایج ضعیف تیم او در فصل جاری باعث شد تا سران این باشگاه در نهایت تصمیم به اخراج این مربی باتجربه ایتالیایی بگیرند.

به گزارش آفتاب‌نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، سایت رسمی باشگاه لسترسیتی خبر اخراج رانیری را اعلام کرد. در بیانیه باشگاه لسترسیتی آمده است: از رانیری به خاطر دستاورد بزرگی که برای باشگاه ما داشت تشکر می کنیم و تلاش او را ارج می نهیم. برکناری رانیری تصمیم بسیار سختی بود اما نباید احساسی تصمیم گرفت و اولویت باشگاه مهم تر از هر چیزی است. باشگاه تصمیم گرفت رانیری را از کار برکنار کند و مایک استویل و کریگ شکسپیر را موقتا به عنوان جانشینان رانیری انتخاب کند.

لسترسیتی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نتایج ناامید کننده ای به دست آورده و با 21 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی جای دارد و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کند اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب نتیجه گرفت و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد. رانیری امیدوار بود که بعد از شکست دو بر یک در خانه سویا در دیدار برگشت لسترسیتی را پیروز کند و به جمع 8 تیم برتر اروپا راه پیدا کند، اما سران لستر این اجازه را به او ندادند.

این مربی باتجربه ایتالیایی به خاطر قهرمان کردن لسترسیتی به عنوان بهترین مربی جهان در سال 2016 انتخاب شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین