کد خبر: ۴۲۹۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

همایش مردان یخی ایران در مشگین شهر برگزار شد

اردبیل - ایرنا- نخستین همایش مردان یخی کشور و دومین مسابقه حرفه ای استقامت مردان یخی روز جمعه در رودخانه خیاوچایی شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس انجمن ورزش های طبیعی کشور به خبر نگار ایرنا گفت: این رقابت با شرکت 25نفر از دارندگان رکود ملی وبین المللی ماندن در میان آب های سرد برگزار شد.
صفرعلی طالبی افزود: اولین دوره این مسابقات سال گذشته در رشته استقامت در شهرستان قروه استان کردستان برگزار شد وامسال با توجه به اعلام آمادگی مدیرعامل پل معلق،همکاری مسئولان محلی واستقبال مردم مشگین شهر در این شهربرگزار شد. 
وی با اشاره به قابلیت های فراوان شهرستان مشگین شهر در زمینه برگزاری مسابقات مختلف زمستانی بیان کرد: مسابقات استقامت مردان یخی سال آینده نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: امروز علاوه بر رقابت مردان یخی در آب سرد رودخانه خیاو چای تعدادی از شنا گران ماهر وغواصان آب های سرد نیز اقدام به اجرای حرکات نمایشی در رودخانه خیاو چای کردند.
طالبی گفت: در رقابت های امروز چهار نفراز مردان یخی شامل سلیمانی ،عاشوری، قریشی وشیرین زاد تقریبا به مرحله پایانی رسیده بودند که با توافق خود این افراد ونظر داوران مسابقه هر چهار نفر برنده اعلام شدند.
به گزارش ایرنا، جشنواره زمستانی این شهرستان نیز طی 2 روز در دامنه سبلان برگزار و طی آن ورزشکاران در رشته های اسکی ، پرواز با پارگلایدر و تیوب سواری به اجرای برنامه پرداختند. 
شهرستان مشگین شهر در دامنه سبلان و در شمال غرب اردبیل واقع می باشد. این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله کوه سبلان ، آب های گرم معدنی و ... بوده و پذیرای گردشگران بسیاری می باشد.
بزرگترین پل معلق خاورمیانه سال گذشته در این شهرستان احداث شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین