کد خبر: ۴۲۹۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

اختصاص 3500 هزار میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین کشور در سال آینده

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: دربودجه سال 96 به سیستم آبیاری نوین در کشور 3500 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
خلیل آقایی در آیین کلنگ زنی انتقال آب به 3100هکتار از زمینهای خان احمد باشت افزود: با افتتاح این طرح شاهد پیشرفت کشاورزی در شهرستان گچساران خواهیم بود و دربودجه سال 96 به سیستم آبیاری نوین در کشور 3500 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. دولت تدبیر و امید به همراه مجلس تا کنون توانسته اقدامات بسیار مهمی را در بخش کشاورزی انجام دهد.دولت در زمینه اختصاص اعتبار به سیستم آبیاری نوین وبخش‌های دیگر کشاورزی به خوبی همکاری کرده است.  در دولت تدبیر و امید 20 میلیون تن افزایش محصولات کشاورزی را شاهد هستیم و جهاد کشاورزی در صورت درخواست تهیه اداوات کشاورزی و کود برای کشاورزان هیچ گونه مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، آقایی بیان کرد: یک انقلاب عظیم در بخش آبیاری تحت فشار انجام شده که این امر در استان کهگیلویه وبویراحمد و گچساران و باشت ربه خوبی به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: به برکت نظام و خدمات دولت تدبیر و امید در سالجاری 3500هکتار از زمین‌های دشت امام زاده جعفر گچساران تحت آبیاری قطره‌ای قرار گرفته که از این میزان 2200 هکتار آماده بهره‌برداری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین