کد خبر: ۴۲۹۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

خرید بزرگ تاجر ایرانی در ترکیه+تصاویر

شرکت املاک و مستعلات سرمایه‌گذاری کیلر این خرید را در بورس استانبول تایید و ثبت کرده است. «نیهات کیلر» رییس شرکت سرمایه‌گذاری و مستغلات Kiler در این‌باره گفته است که خریدار ۴۵ ساله بوده است و خود در ایران و سایر کشورهای جهان در کار املاک و مستغلات مشغول بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- روزنامه‌های ترکیه از جمله «حریت» گزارش داده‌اند که «مهرداد صفری» تاجر ایرانی در مجموع ۴۷ آپارتمان را در یک آسمان‌خراش لوکس در استانبول به قیمت ۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خریداری کرده است. این قیمت مالیات بر ارزش افزوده را شامل نمی‌شود اگرچه این نرخ برای بسیاری از آپارتمان‌ها در استانبول در حدود ۱ درصد است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شرکت املاک و مستعلات سرمایه‌گذاری کیلر این خرید را در بورس استانبول تایید و ثبت کرده است. «نیهات کیلر» رییس شرکت سرمایه‌گذاری و مستغلات Kiler در این‌باره گفته است که خریدار ۴۵ ساله بوده است و خود در ایران و سایر کشورهای جهان در کار املاک و مستغلات مشغول بوده است. 

خرید بزرگ تاجر ایرانی در ترکیه+تصاویر

او در ادامه می‌افزاید که این خریدار، خانه‌ها را دوباره می‌فروشد و یا با تجهیزات و امکانات بهتر اجاره می‌دهد. او می‌گوید: «مهرداد صفری» پیشتر در پروژه یاقوت کبود ما نیز حضور داشت و آپارتمان اجاره کرده بود سپس از ما آن آپارتمان را خرید. فرزندان او در استانبول به مدرسه رفته‌اند. او از آن پس دائما با ما معامله دارد.»

صاحب این شرکت املاک و مستغلات گفته که فروش در تاریخ ۲۰ فوریه صورت گرفته است. یاقوت کبود استابول بلندترین آسمان‌‌خراش در استانبول و ترکیه محسوب می‌شود و در منطقه مرکزی لونت واقع شده است. 

خرید بزرگ تاجر ایرانی در ترکیه+تصاویر

این آسمان‌خراش که در استانبول واقع شده چهارمین ساختمان بلند در اروپا محسوب می‌شود و ساخت و ساز آن در سال ۲۰۱۰ میلادی تکمیل شد. این آسمان‌خراش ۵۴ طبقه بالاتر از سطح زمین است و دارای ارتفاعی ۲۳۸ متری از سطح زمین است. این ساختمان دارای ارتفاع ساختاری کلی ۲۶۱ متری است و بخشی از آن که مخروطی شکل است بخشی از طراحی آن است و یک آنتن رادیویی نیست. 

خرید بزرگ تاجر ایرانی در ترکیه+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین