کد خبر: ۴۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

جزئیات اسیدپاشی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از وقوع حادثه اسیدپاشی و دستگیری فرد اسیدپاش در شهر نهاوند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 10 روز پنجشنبه 5 اسفند طی برقراری تماس تلفنی با مرکز 110 شهرستان نهاوند، یک مورد اسیدپاشی گزارش شد که نیروی انتظامی به علت گشت زنی در همان حوالی بلافاصله در محل حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته آرایشگری 26 ساله و متأهل بوده است، ادامه داد: روز قبل از حادثه خانمی 31 ساله و مجرد در قالب مشتری به آرایشگاه این فرد مراجعه می‌کند که با دیدن طلای زیاد در دستان آرایشگر وسوسه شده و نقشه سرقت می‌کشد.

وی افزود: روز بعد در آرایشگاه حضور یافته و بعد از انجام کارش بر روی آرایشگر اسید می‌پاشد و قصد سرقت داشته که با مقاومت خانم آرایشگر مواجه شده و در آن کشمکش کمی از اسید هم بر روی دستان خودش می‌ریزد سپس متواری می‌شود.

ملکی عنوان کرد: همکاران نیروی انتظامی با حضور به موقع در محل به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و سریع وارد عمل شدند به طوریکه متهم کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شد و به بزه خود اعتراف کرد و از طریق مراجع قضائی روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه ریخته شدن اسید بر دستان متهم موجب اعتراف زودهنگام شد، تصریح کرد: این فرد اعتراف سریع نسبت به موضوع داشت و حتی ابراز پیشمانی هم کرده است.

ملکی با بیان اینکه فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته به بیمارستان همدن منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در تماس با بستگانش، حال این خانم رضایت‌بخش اعلام شده است.

وقوع اسیدپاشی در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند نیز از وقوع حادثه اسیدپاشی در نهاوند خبر داد و گفت:  نیروی انتظامی شهرستان در حال بررسی موضوع اسیدپاشی امروز در نهاوند و شناسایی عوامل این حادثه است.

کریم حمیدوند در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: 5 اسفندماه ساعت 9:30 خانمی به یکی از آرایشگاه‌های زنانه نهاوند واقع در خیابان آزادگان مراجعه می‌کند و به‌صورت دختری با هویت س. ق ۲۶ ساله اسید می‌پاشد و از محل متواری می‌شود.

تصریح کرد: نیروی انتظامی در حال شناسایی هویت عامل اسیدپاش و کسی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته است و این پرونده به‌صورت ویژه توسط مقامات قضائی و ۴ تیم پلیس در حال بررسی تحقیق است.

وی ادامه داد: پس از اینکه این قربانی به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شد باتوجه به شدت سوختگی که از ناحیه صورت داشته اقدامات اولیه درمانی انجام شده و برای درمان تکمیلی به  بیمارستان همدان اعزام شده است.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: در حال حاضر تحقیقات ویژه مأموران پلیس برای شناسایی  شخص اسیدپاش آغاز شده است که خبر وجزئیات کامل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند خوب است

مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند خوب است.

حمید کیانی‌فتوت درباره وضعیت حال مصدوم حادثه اسیدپاشی نهاوند اظهار کرد: حال مصدوم حادثه اسیدپاشی خوب بوده و درحال گذراندن دوره‌های درمان است.

وی تصریح کرد: این مصدوم در ظهر روز پنجشنبه به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد که پس از بستری در بخش سوختگی، درمان‌های مربوط به سوختگی با اسید برای او آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

کیانی عنوان کرد: درصد سوختگی در این مصدوم خیلی زیاد نبوده و سوختگی در قسمت صورت، شکم و پای او بوده و خوشبختانه چشم‌های بیمار هم آسیب چندانی ندیده است.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات درمانی روتین برای مصدوم حادثه اسیدپاشی در حال انجام است، اعلام کرد: در صورتی‌که بیمار نیاز به جراحی ترمیمی داشته باشد برای او انجام خواهد شد و اگر امکان انجام این کار در همدان نباشد اعزام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین