کد خبر: ۴۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

عجیب‌ترین اسکلت دنیا؛ پوشیده از جواهرات+تصاویر

این اسکلت در Furstenfeld Abbey واقع شده است؛جایی که کلیسای ۷۰ ساله باواریا در نزدیکی مونیخ در آلمان قرار دارد. این کلیسا میزبان اسکلت‌هایی از دو قدیس مسیحی است که با جواهرات و و طلا پوشیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- رونامه بریتانیایی «دیلی میل» تصاویر یکی از عجیب‌ترین اسکلت‌ها را منتشر کرده است؛ اسکلتی که پوشیده از جواهرات است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این روزنامه می‌نویسد که این اسکلت در Furstenfeld Abbey واقع شده است؛جایی که کلیسای ۷۰ ساله باواریا در نزدیکی مونیخ در آلمان قرار دارد. این کلیسا میزبان اسکلت‌هایی از دو قدیس مسیحی است که با جواهرات و و طلا پوشیده است. 

این روزنامه اشاره می‌کند که این کلیسا کم‌تر شناخته‌شده است. در تصاویر، عکس سنت Hyacinth دیده می‌شود که تاج خیره‌کننده‌ای بر روی سر دارد و بدنش پوشیده از جواهرات است و گفته شده در حالی که تنها ۱۲ سال داشته درگذشته است.

بنا بر افسانه‌ها و روایت‌ها، او زندانی شد و در رم به جرم آن که یک مسیحی شده بود و خدایان سنتی رومی‌ها را نپرستیده بود شکنجه شده و درگذشت. اسکلت دیگر مربوط به سنت کلمنس است که تصور می‌شود در سال ۹۵ میلادی در رم درگذشته است و به جرم مسیحی‌شدن سرش بریده شده است. هزینه بازدید از این کلیسا سه یورو است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین