کد خبر: ۴۲۹۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

صحبت‌های جنجالی ایگواین در مورد جدایی از ناپولی

مهاجم آرژانتینی و پیشین ناپولی به صحبت در مورد جدایی از یوونتوس و پیوستن به ناپولی پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از توتو اسپورت، گونسالو ایگواین در نقل و انتقالی جنجالی و تاریخی از ناپولی جدا شد و به تیم رقیب یعنی یوونتوس پیوست تا رکورد گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایتالیا را به نام خود ثبت کند. 

مهاجم کنونی یوونتوس درباره دوران حضورش در ناپولی گفت: همان‌طور که پیشتر گفتم، سه سال خیلی خوب را در ناپولی داشتم. ناپل شهری زیبا و فوق‌العاده‌ای است. فوتبال خیلی خوبی در این تیم ارائه دادم و از همه چیز راضی بودم. به خاطر این سه سال فوق العاده، باید از هواداران، بازیکنان و هم تیمی‌ها و مربیانی که داشتم تشکر کنم که خیلی به من فضا دادند تا بتوانم بهترین بازی‌هایم را ارائه کنم. با این حال پیشتر نیز گفتم که به هیچ وجه از پیوستن به یوونتوس و جدایی از ناپولی پشیمان نیستم. اکنون احساس بهتری دارم و خوشحالم به تیم بزرگی چون یوونتوس آمدم که شرایط خیلی خوبی برای من ایجاد کرده است. در اینجا نسبت به قبل پیشرفت کردم و بهتر شدم و در مسیر بهتر شدن هم هستم. برای یک بازیکن خیلی مهم است که از شرایطی که دارد، لذت ببرد و احساس کند در آرامش است. این همان حسی است که در یوونتوس دارم.

آقای گل فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ ایتالیا، که با ۳۸ گل در ۴۲ بازی به اوج فوتبال خود رسید، مشتریان زیادی داشت ولی تصمیم گرفت به یوونتوس برود. او درباره این موضوع گفت: از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم ولی احساس کردم بهترین تیم برای من یووه است. در جوانی حضور در تیم پرفشاری چون رئال مادرید را فراموش کردم و در این تیم خودم را نشان دادم. اکنون هم به تیمی آمدم که فضای خوبی برای من ایجاد کرده است. بازی در رئال در سن جوانی، تجربه خوبی در اختیار من قرار داد و توانستم در ادامه دوران فوتبالم از آن استفاده کنم. این مساله که یوونتوس مرا خریده است تا قهرمان اروپا شود، یک مزیت برای من است. باید آرام باشیم. ۲۹ ساله هستم و به آرامش ذهنی رسیدم. تورین شهری زیباست و من در تیمی بازی می‌کنم که برای قهرمانی در اروپا رقابت می‌کند. بازی در استادیوم یوونتوس زیباست. پیش از ورود به زمین می‌توانید تصاویر اسطوره‌هایی چون میشل پلاتینی، روبرتو باجو، زین الدین زیدان و الساندرو دل‌پیرو را ببینید. آن وقت است که به خودتان می‌گویید چرا من نباید تمام تلاشم را به کار بگیرم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین