کد خبر: ۴۲۹۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

حضور معتادان و پرسه‌زنی زباله‌گردها، عمده‌ترین مشکلات محله عباسی تهران

جهت رفع مشکلات محله عباسی واقع در منطقه 11 مقرر شد امکان احداث پل روگذر یا زیرگذر سواره رو در تقاطع شیخ مهدی و رباط کریم بررسی شود.
آفتاب‌‌نیوز : جهت رفع مشکلات محله عباسی واقع در منطقه 11 مقرر شد امکان احداث پل روگذر یا زیرگذر سواره رو در تقاطع شیخ مهدی و رباط کریم بررسی شود.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از خبرآنلاین در جلسه کمیته نظارت شورای شهر تهران که در این محله با حضور اعضای کمیته، شورایاران، مدیران شهری محلی و گروهی از شهروندان تشکیل شد، مشکلات و مسایل در حوزه های خدمات شهری، فرهنگی، معماری و عمران مواردی بررسی شد.

در حوزه خدمات محیط زیست شهروندان درخواست کردند که نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، رفت و روب معابر و افزایش تعداد مخازن صورت گیرد که این موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

همچنین ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و برخورد با عاملان سد معبر به ویژه واحدهای فروش موتور سیکلت، بررسی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور جمع آوری مناسب پسماندهای محله و ممانعت از جمع آوری آنها از سوی کارتن خواب ها به همراه بررسی امکان تجهیز بوستانهای سطح محله به وسایل بازی کودکان و مبلمان در دستور کار این نشست بود.

در جلسه یاد شده و در حوزه عمران محله نیز چند موضوع در بررسی های این نشست عنوان شد که از آن جمله می توان به امکان اصلاح هندسی معابر سطح محله، امکان تعریض معابر و کوچه ها به منظور سهولت تردد وسایط نقلیه و کاهش بار ترافیکی و امکان احداث پل روگذر یا زیرگذر سواره رو در تقاطع شیخ مهدی و رباط کریم به منظور خروج از بن بست شدن محله بود که تلاش می شود این موارد محقق شود. علاوه بر این امکان تجهیز و نوسازی مبلمان و ملزومات اداری ساختمان سرای محله در دستور کار قرار دارد.

در حوزه معماری و شهرسازی نیز امکان تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در دست بررسی قرار گرفت.

شهروندان و شورایان محله نیز درخواست ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از کارتن خواب ها و توزیع مواد مخدر را داشتند که در این نشست عنوان شد نهادهای ذیربط از جمله نیروی انتظامی و بهزیستی حضور موثرتری در مقابله با وضعیت های یاد شده داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین