کد خبر: ۴۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

وزیر آموزش و پرورش:پرداخت حق‌التدریس معلمان تا پایان سال‌جاری

وزیر آموزش و پرورش گفت: با صحبت هایی که با آقای نوبخت داشتیم و پیگیری که از خزانه انجام شد، تا پایان سال جاری، حق‌التدریس معلمان را پرداخت می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اگر حق‌التدریس معوق معلمان تا پایان سال پرداخت نشود به دیون رفته و دیگر قابل پرداخت نخواهد بود، برنامه شما چیست؟»، اظهار داشت: این موضوع را دنبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم قبل از پایان سال، حق‌التدریس معوق معلمان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در خصوص عدم پرداخت حق‌التدریس معوق فرهنگیان با سازمان برنامه و بودجه مشکلی دارید؟»، افزود: بالاخره به خاطر کمبود منابع دولت، اولویت دولت بیشتر پرداخت حقوق کارکنان است اما با صحبت هایی که با آقای نوبخت و خزانه داشتیم تا پایان سال حق‌التدریس‌ها را پرداخت می‌کنیم.

احمدی دانش آشتیانی در پاسخ به این پرسش که «موضع وزارت آموزش و پرورش در انتخابات چگونه است؟»، گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند زیرا این انتخابات تمرینی برای جوانان و دانش‌آموزان است و سعی می‌کنیم اخلاق را در موضوع انتخابات محور قرار دهیم و یک رقابت سالم اتفاق بیفتد و مردم بتوانند انتخاب کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آیا بحث تشویق و ترغیب از کاندیدای خاصی در انتخابات دارید؟»، اظهار داشت: خیر، هر کسی که مردم رأی دهند برای ما مورد احترام است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «گفته می‌شود بودجه سال ٩٦ آموزش و پرورش به گونه‌ای بسته شده که شاید در پرداخت حقوق کارکنان هم مشکل وجود داشته باشد؛ آیا این موضوع صحت دارد؟»، گفت: در پرداخت حقوق یقیناً مشکل پیدا نمی‌کنیم اما به هر حال برای بحث‌های کیفیت با کمبود اعتبار مواجه هستیم که ان‌شاءالله برنامه‌ریزی می‌کنیم و حل میشود.

وی ادامه داد: بحث این است که با فعالیت و برنامه‌ریزی، مسأله را حل کنیم و خوشبختانه با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا حدودی این مشکل حل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین