کد خبر: ۴۳۰۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

ادعای عجیب بازیکن سابق پرسپولیس/عباس‌زاده:گفتند تو را می‌کشیم و در رختکن با چاقو دنبالم کردند!

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که هیچ عکس‌العملی به فحاشی تماشاگران نشان نداده است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد عباس‌زاده درباره اتفاقات روز گذشته (دوشنبه) دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران اظهار داشت: تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و فکر نمی‌کنم چنین چیزی نیز در آینده ببینم. من در نساجی بازی می‌کنم و تعجب می‌کنم چرا به پرسپولیس فحش می‌دادند. تا دقیقه 90 به ناموس من و به پرسپولیس فحش دادند. در راهروی رختکن بودم که گویا یکی از خبرنگاران دیده بود یک نفر از پشت به من حمله کرده، همان موقع من را هل داد و من به رختکن رفتم. چند نفر وارد رختکن شدند و به من فحاشی کردند. یک نفر در رختکن دنبال من می‌دوید و اوضاع افتضاحی بود. اگر سرپرست، مدیرعامل و بازیکنان تیم نبودند، فکر نکنم از آنجا جان سالم به در می‌بردم. یکی که «تیزی» دستش بود، دنبال من می‌گشت. حدود یک ساعت در رختکن بودیم تا یگان ویژه آمد و ما را از رختکن خارج کرد.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیش از مسابقه کسی شما را تهدید کرده بود یا خیر؟» گفت: یکی دو بازیکن ما را تهدید کردند. روز بازی به من فحش می‌دادند و پس از بازی می‌گفتند ما عباس‌زاده را می‌کُشیم. جالب اینجاست چیزی را بهانه کردند و می‌گویند من چنین کاری کرده‌ام که عکس‌العمل نشان داده‌اند. از دقیقه یک تا 90 به من فحاشی کردند اما هیچ عکس‌العملی به تماشاگران نشان ندادم. به جان مادرم و به ارواح خاک پدرم هیچ کاری نکردم. خدایی آن بالا هست و من آنها را هرگز نمی‌بخشم. همه این افراد را به امام رضا (ع) واگذار می‌کنم. اینها همین را بهانه کرده‌ و به ناظر مسابقه نیز رسانده‌اند.

مهاجم نساجی با بیان اینکه هر تیمی آنجا می‌رود چنین اتفاقاتی پیش می‌آید و باید کاری کنند، تصریح کرد: یک بار هم با پرسپولیس در فصل 93-92 به مصاف استقلال خوزستان رفتیم که در راه برگشت، شیشه اتوبوس ما را با سنگ شکستند. این فصل هم که پرسپولیس به خوزستان رفته بود اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. هر کس آنجا می‌رود باید قید جانش را بزند. این دفعه که خیلی بد بود چون مرا با چاقو دنبال کردند! خبرنگار ما فیلم گرفت و همه چیز موجود هست. من همه اینها را به خدا واگذار می‌کنم. فوتبال است و هزار جور فحش و بد و بیراه می‌گویند اما من نباید عکس‌العملی نشان دهم و چنین کاری هم نکردم. این افراد،‌ این مسائل را مطرح می‌کنند که خودشان را تبرئه کنند.

عباس‌زاده با بیان اینکه در قائمشهر، حدود 30 نفر سرباز یگان ویژه هنگام برگزاری مسابقه کنار زمین هستند، خاطرنشان کرد: 4،3 نفر از نیروی انتظامی آوردند و با چند سرباز بازی را برگزار کردند. مگر چنین چیزی می‌شود؟ ابتدای مسابقه که کسی از نیروی انتظامی نیامده بود، پس از آن سه سرباز آمدند و بازی را برگزار کردند. پس از آن اتفاقات، زنگ زدیم و التماس کردیم تا یگان ویژه پس از 50 دقیقه آمد.

مهاجم نساجی با بیان اینکه همیشه عاشق پرسپولیس است، گفت: نمی‌خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم اما از بچگی عاشق پرسپولیس بوده‌ام و خواهم بود. با این چیزها نمی‌توانند عباس‌زاده را خراب کنند یا نظرش را تغییر دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
شربتی بازیکن سیاه جامگان را هم احتمالا تهدید کرده بوده اند!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین