کد خبر: ۴۳۱۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

با اعمال قانون بخشودگی سود و جرائم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان ، قریب به 50 هزار پرونده بدهکاران بانک کشاورزی طی ده روز کاری مختومه شد

در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، طی ده روز از شروع اجرای این طرح ، حدود 50 هزار نفر از بدهکاران بانک کشاورزی موفق به تسویه بدهی خود شده و با بخشودگی سود و جرائم تسهیلات، پرونده بدهکاری آن ها مختومه شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، با استفاده از این دستورالعمل تا کنون قریب به 1600 میلیارد  ریال سود و جرائم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان مشتریان این بانک بخشوده شده است.

این گزارش می افزاید برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتریانی که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند ، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

شایان ذکر است خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت  هستند و سایر بدهکاران  بخش کشاورزی مشمول این قانون در اولویت های بعدی قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین