کد خبر: ۴۳۱۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

منصوریان: داور باید 9 دقیقه وقت اضافه می گرفت

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنان سیاه جامگان در دیدار امروز برابر این تیم بدنبال وقت تلف کردن بودند، گفت: داور باید در این دیدار به جای پنج دقیقه، 9 دقیقه وقت اضافه می گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار استقلال تهران و سیاه جامگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: تیم سیاه جامگان با توجه به شرایطی که در جدول دارد، برای جلوگیری از سقوطش به لیگ دسته اول بازی می کرد؛ تلاش داشتیم که در نیمه اول سورپرایز نشویم ولی آنها در نیمه اول به استقلال گل زدند.
وی با اشاره به تلاش های استقلال برای کشاندن بازی به تساوی در نیمه دوم، افزود: من کاری به شیوه بازی سیاه جامگان ندارم، اما تیم استقلال چندین فرصت خوب گلزنی و موقعیت تک به تک داشت که آنها را از دست داد.
سرمربی آبی پوشان پایتخت به انتقاد از وقت تلف کردن بازیکنان سیاه جامگان پرداخت و تصریح کرد: بازیکنان سیاه جامگان پس از هر خطایی که روی آنها صورت می گرفت، از زمین بلند نمی شدند و بدنبال وقت تلف کردن بودند؛ این موضوع به دلیل رده بندی آنها در جدول است.
منصوریان خاطرنشان کرد: تیم های فوتبال در هفته های پایانی لیگ برتر یا به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند یا برای جلوگیری از سقوط به دسته پایین تر تلاش می کنند و به همین دلیل بازی برابر سیاه جامگان برای استقلال سخت شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس طرفدار استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
باسلام 95دقیقه کاری نکردی تو 4دقیقه چه کار می تواستی انجام دهی اقای منصوریا ن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین