کد خبر: ۴۳۱۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

محبوب‌ترین قطارهای ایران برای تجربه یک سفر لذت‌بخش!

قطار ایده‌آل و محبوب برای بیشتر مسافران قطاری است که قیمت بلیط ارزانی داشته باشد و مسافران بتوانند با صرف کمترین هزینه بیشترین خدمات و امکانات را از آن دریافت کنند. در این بین، رقابت بین قطارهای ارزان قیمت برای جلب رضایت مسافران به بحث داغ و جذابی تبدیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی هایی که سفر ریلی دارد، این است که مسافران می توانند قطار مورد نظر خود را با سلیقه و بودجه خاص خود انتخاب کنند. خوشبختانه ناوگان ریلی کشور ما با ارائه بهترین و جذاب ترین خدمات و امکانات ریلی، دست مسافران را برای انتخاب یک قطار ایده آل که سفری لذت بخش را در آن تجربه کنند باز گذاشته است. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد محبوب ترین و جذاب ترین قطارها از دید مسافران بیشتر صحبت کنیم. 

قطار جوپار، انتخابی جذاب و به صرفه برای مسافران

قطار ایده‌آل و محبوب برای بیشتر مسافران قطاری است که قیمت بلیط ارزانی داشته باشد و مسافران بتوانند با صرف کمترین هزینه بیشترین خدمات و امکانات را از آن دریافت کنند. در این بین، رقابت بین قطارهای ارزان قیمت برای جلب رضایت مسافران به بحث داغ و جذابی تبدیل شده است. 

قطار جوپار نام یکی از  شرکت های خصوصی حمل و نقل ریلی کشور است که به عنوان یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین قطارها بین مردم محبوبیت خاصی دارد. بیشتر مردم این قطار را با عنوان قطار ارزانی که مسافر را با صرف هزینه کم به مقصد می رساند می شناسند، چرا که بهای بلیط این قطار تنها می تواند ارائه خدمات مناسب و کافی را به مسافران عرضه کند. 

محبوب‌ترین قطارهای ایران برای تجربه یک سفر لذت‌بخش!

قطار پارسی معروف ترین قطار شرکت جوپار

قطار 6 تخته پارسی به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین قطارهای شرکت جوپار بین مسافران محبوب است. این قطار بیشتر برای قشر دانشجو که مسافر جاده هستند و در ماه تردد زیادی دارند بسیار به صرفه است. البته، لازم به ذکر است، بسیاری از مسافران قطار کویر که بهترین قطار شرکت جوپار به شمار می رود را برای سفرهای خانوادگی بیشتر می پسندند. 

برنامه حرکت مسیرهای قطار جوپار

قطار جوپار به عنوان یکی از پر تردد ترین قطارهای مسیر تهران مشهد شناخته می شود چرا که این قطار ارزان قیمت برای مسیرهای پر ترددی مانند مشهد همیشه جذاب است. البته جوپار برای شهرهای مختلفی مانند تهران-کرمان، کرمان-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-بندر عباس نیز تردد دارد. 

قطار فدک، رویای سفری لوکس که خاطره خواهد شد!

این روزها وقتی صحبت از یک قطار لوکس و رویایی به میان می آید همه به یاد قطار فدک می افتند. قطار فدک به عنوان اولین قطار 5 ستاره ایرانی رویای یک قطار جذاب و لوکس را برای بسیاری از مسافران ایرانی به یک خاطره تبدیل کرد. 

محبوب‌ترین قطارهای ایران برای تجربه یک سفر لذت‌بخش!

این قطار پنج ستاره هرگونه امکانات و خدماتی که می تواند طول سفر را برای مسافران جذاب کند را در لیست امکانات خود جای داده است.

بیشتر مسافران مسیر تهران-مشهد تلاش می کنند تا در یکی از سفرهای خود مسافر فدک باشند چرا که این قطار از زمان استقبال مسافران با فرش قرمز فرایند جذاب مسافر پذیری را برای مسافران هیجان انگیز تر می کند.

قطار فدک با ظاهری جذاب و متفاوت موجب شده تا از نظر ظاهری با دیگر قطارهای ناوگان ریلی کشور متفاوت باشد. همچنین رستوران داخل قطار، این امکان را به مسافران می دهد تا با سفارش بهترین نوع از غذاها تجربه شیرینی از شام قطار داشته باشند. 

انواع بلیط قطار فدک با قیمت های متنوع

قطار فدک هوای جیب مسافران را دارد و به همین منطور سعی بر این داشته تا با ارائه به صرفه ترین قیمت ها با انواع مختلف بلیط بتواند شرایط را برای مسافرانی که دوست دارند تجربه همسفر شدن با فدک را تجربه کنند مهیا کند. 

1. بلیط 5 ستاره با عصرانه
2. بلیط 5 ستاره اکونومی
3. بلیط 5 ستاره بیزینس
4. بلیط 5 ستاره تور با هتل ویژه

قطار نوالرضا، جذاب ترین قطار مسافربری از دید مسافران

وقتی از یک قطار محبوب بین مردم صحبت می کنیم یعنی تمام موارد از قبیل امکانات داخلی قطار، قیمت بلیط قطار، برخورد مهمانداران قطار و حتی کیفیت خدمات را از نگاه مسافران بررسی کرده‌ایم. قطار نورالرضا به عنوان یکی دیگر از قطارهای محبوب کشور از نگاه مسافران، تجربه تازه ای از سفر را به مسافران ارائه می دهد. 

محبوب‌ترین قطارهای ایران برای تجربه یک سفر لذت‌بخش!

قطارهای شرکت نوالرضا با ارائه امکانات و خدماتی متفاوت توانسته در مدت کوتاهی نام خود را به عنوان یک قطار محبوب بین مسافران حفط کند. این قطار با ارائه دو نوع بلیط معمولی و vip  رضایت قشرهای متفاوت را در جامعه کسب کرده تا کسانی که می خواهند با هزینه کمتر سفر کنند، لذت سفر با قطارهای لوکس را نیز تجربه کنند. 

امکانات و خدمات قطارهای درجه 1 شرکت نورالرضا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قطارهای شرکت نوالرضا را از دیگر قطارها متمایز می کند، سیستم امنیت داخلی و ترمزهای به روزی است که تمام استاندارهای بین المللی در آن رعایت شده. همچنین در این قطار سیستم تهویه هوای مطبوع متناسب با هر فصل موجب می شود مسافران حس زندگی در سفر را همراه خود داشته باشند. 

موارد دیگر از جمله سفارش غذای گرم از رستوران قطار و وجود سیستم صوتی و تصویری برای تماشای فیلم و سریال و دیگر امکانات اولیه در قطار، نوالرضا را به عنوان یک شرکت برتر در ارائه خدمات ریلی به مسافران معرفی می کند. 

هر کدام از قطارهای ایرانی ویژگی ها و خصوصیت های خاص خودشان را دارند و همین تنوع در انواع قطار، موجب شده مسافران با سلیقه و بودجه های متفاوت بتوانند بهترین انتخاب را برای داشتن سفری لذت بخش تجربه کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین