کد خبر: ۴۳۱۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

نمایش 7 اثر خاطره‌انگیز علی اکبر صادقی

نسخه­‌های مرمت شده‌ی آثار انیمیشن استاد «علی‌اکبر صادقی» برای نخستین بار در بخش نمایش‌ ویژه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روی پرده می­‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
آثار علی‌اکبر صادقی به‌عنوان یکی از نقاشان و تصویرگران معاصر مطرح در بخش نمایش‌های ویژه و دومین روز برپایی دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با عنوان «تولدی دیگر، مرور آثار علی‌اکبر صادقی» نمایش داده می‌شود.

این آثار به تازگی به نسخه دیجیتالی تبدیل شده و از نظر رنگ و نور اصلاح شده است.

آثاری که از این استاد پیشکسوت انیمیشن در جشنواره دهم پویانمایی مرور می‌شود، شامل 7 اثر خاطره­‌انگیز همچون «هفت شهر» به مدت 15:02، «گلباران» به مدت 8:07، «من آنم که» به مدت9:17، «رخ» به مدت 10:31، «ملک خورشید» به مدت 3:30، «ائتلاف» به مدت 12:43 و «زال و سیمرغ» به مدت 26:30 است.

آثار علی‌اکبر صادقی روز دوشنبه 16 اسفند در سالن‌های غدیرِ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سینما فلسطین، سینما کانون و سینما آزادی ساعت 19 و در سالن شهید بهنام محمدی ساعت 21 مرور می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نمایش 7 اثر خاطره‌انگیز علی اکبر صادقی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین