کد خبر: ۴۳۱۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

دایی: تیم نفت من را به یاد تیم‌های محلی اردبیل می‌اندازد/ مالکان باشگاه ۲۰۰ نفر را بدبخت کردند

علی دایی گفت: اخراج دروازه‌بان برنامه‌های ما را جلوی پرسپولیس به هم ریخت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی نفت تهران پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: اخراج گلر ما برنامه‌های ما را بر هم ریخت و در ادامه نتوانستیم به بازی برگردیم. من به پرسپولیس به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم ما ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد. اما متاسفانه با یک اخراج همه کارهای تاکتیکی ما بر هم خورد و هر کاری کردیم به بازی برگردیم این اتفاق رخ نداد. ما تمام محاسبات‌مان به خاطر این اخراج به هم ریخت. اگر دروازه‌بان ما آن اشتباه را نمی‌کرد و حتی دروازه‌بان باز می‌شد فرصت داشتیم جبران کنیم. دروازه‌بان‌های ما امروز جوان بودند و اولین بازی‌شان را در لیگ انجام می‌دادند.

او درباره اعتراضش به داوری هم گفت: اعتراض کردن امری طبیعی است. مگر نباید  اعتراض می‌کردیم؟

او درباره تعویض ایمان مبعلی و حضور دروازه‌بان جدید تیمش هم گفت: تیمی که ۱۰ نفره شده است به بازیکنانی احتیاج دارد که دوندگی بیشتری داشته باشند تا بتوانند جای بازیکن اخراجی را پر کنند.

او درباره اینکه تیم‌های ۱۰ نفره با انگیزه بیشتری مقابل تیم‌های ۱۱ نفره بازی می‌کنند اما امروز این اتفاق در نفت رخ نداد، گفت: متاسفانه امروز چند بازیکن تیم ما عملکرد خوبی نداشتند و بین دقایق ۶۵ و ۷۰ به بعد عملکرد واقعی خودشان را در زمین نشان ندادند. بعد از این اتفاق هم سعی کردیم با تعویض‌هایی به بازی برگردیم اما گل دریافت کردیم. همین باعث شد که نتوانیم امروز عملکرد مناسبی داشته باشیم. ما به پرسپولیسی باختیم که الان با اختلاف زیاد صدرنشین لیگ است. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد که اگر چند بازیکنش هم مصدوم شوند، می‌تواند از بازیکنان دیگر استفاده کند. متاسفانه دروازه‌بان اصلی تیم ما امروز سه اخطاره بود این در حالی بود که از ابتدای فصل بارها و بارها از باشگاه خواسته و خواهش کرده بودم که یک دروازه‌بان تاپ برایمان جذب کنند. ما با دروازه‌بان تیم ملی سوریه توافقات نهایی انجام داده بودیم اما بر سر اختلاف ۲۰-۳۰ هزار دلاری با او قرارداد نبستند.

وی افزود: تیمی که الان سرمربی‌اش هستم من را یاد بچگی‌هایم و تیم محلات اردبیل می‌اندازد. گلر ما که شهاب عادلی بود به خاطرش ۴۰ میلیون تومان به باشگاه مقاومت چک داده‌اند که این چک هم امروز برگشت خورد به همین خاطر می‌خواستند دژبان بفرستند تا بازیکن را ببرد. حال ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟ ما چیزی به اسم باشگاه نداریم. نمی‌دانیم مدیرعامل چکار می‌کند؟ مالک کیست؟ همه این‌ها به سایر تیم‌ها هم ضربه می‌زند. وقتی که مسئولیت تیم را به کسی می‌دهید که از او ضمانت هم  نمی‌گیرید این اتفاق هم رخ می‌دهد. تیم ما با این وضعیت مالی باید جزو سه تیم آخر باشد. یعنی اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم نباید جایگاه ما اینجای جدول باشد. از نظر امکاناتی باید بگویم روز گذشته ما را به زمین تمرین تیم راه ندادند. من نمی‌دانم فردا هم قرار است کجا تمرین کنیم؟ ۱۰ روز قبل نامه دادند که اگر هزینه زمین را ندهید شما را به زمین تمرین راه نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا، دایی تصریح کرد: تیمی که هیچ چیز ندارد و معلوم نیست مالکانش کی هستند و از کجا آمده‌اند وقتی هم که با آن‌ها تماس می‌گیریم خوشبختانه و یا متاسفانه جواب‌مان را نمی‌دهند. اصلا کسی نیست. شما خبرنگاران همه آدم‌ها را به راحتی پیدا می‌کنید اما چگونه نمی‌توانید مالک باشگاه نفت را پیدا کنید تا بپرسید هدف‌شان از وارد شدن به فوتبال چه بود؟ اصلا چه هدفی داشتند؟ تا به حال به طور مستقیم ۵۰ نفر را بیچاره کرده‌اند و به طور غیر مستقیم بالای ۱۵۰ نفر را بیچاره کرده‌اند. مگر می‌شود به عالم و آدم بدهکار بود؟ وضعیت مالی ما خیلی فجیع است. واقعا نمی‌دانم مدیرعامل ما چه کاری انجام می‌دهد؟ بارها و بازها از من خواهش کرده که صحبت نکنم اما تا کی می‌توانم ساکت بمانم. تا به حال که ساکت بودم چه اتفاقی رخ داده است؟ بیایید ببینم می‌خواهید چه کار کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
یک مدیر با اراده باید پیدا شود و یک شبه دستور خصوصی سازی همه تیمهای فوتبال را بدهد. همه شرکتهای دولتی هم از تیمداری منع شوند و هزینه های گزافی که از بودجه بیت المال برای رقابت در خرید بازیکنان فوتبال می کنند صرف ورزش جوانان و توسعه ورزش پایه در کشور شود. اینهمه جوان بیکار و معتاد در خیابانها سرگردان هستند و فقط با پول بیحسابی که صرف هزینه های مضحک همین دو باشگاه سرخابی می شود میتوان خیلی از معضلات اجتماعی کشور ناشی از کمبود امکانات ورزشی را مرتفع نمود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین