کد خبر: ۴۳۱۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

کونته: لیگ قهرمانان باید خانه چلسی باشد/ به همه بازیکنان‌مان جایزه بدهید

سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از دیدار برابر وستهام به بازیکنان تیمش روحیه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب دو تیم چلسی و وستهام برابر هم به میدان خواهند رفت.

آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از این دیدار در پاسخ به این سوال که حضور نداشتن در رقابت‌های اروپایی به چلسی کمک کرده است تا در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد، گفت: لیگ قهرمانان باید خانه ما باشد. ما در حال حاضر قدرت خود را به کار بسته‌ایم تا اطمینان پیدا کنیم که فصل آینده در این رقابت‌ها حاضر خواهیم بود. این یک رقابت بزرگ برای بازیکنان، باشگاه و مربی است. دوست داریم در این رقابت‌ها حاضر باشیم و برای قهرمانی در آن تلاش کنیم. امسال تمام بازیکنان چلسی فوق العاده بودند و من از همه این بازیکنان راضی هستم و به نظرم باید از همه این بازیکنان تجلیل شود و به آنها جایزه داد.

او ادامه داد: اگر کسی فکر می‌کند سرنوشت این لیگ تمام شده است، باید بگویم خیر، این طور نیست. از نظر من ۶ تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارند. هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. باید به کار خودمان ادامه‌ بدهیم و باید به همان طریقی که بازی کردیم به بازیهای خودمان ادامه دهیم. در بازی‌های دیگر هم سعی کنیم آن را انجام بدهیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. ذهنیت من این است که تیم باید در تمامی بازی‌ها به پیروزی برسد. 

او در ادامه درباره دیدار با وستهام در لیگ برتر گفت: از بازیکنانم می‌خواهم در این بازی بجنگندند. البته دوست دارم آنها برای من مشکل ایجاد کنند تا نتوانم به راحتی تصمیم بگیرم کدام بازیکنان در ترکیب ثابت قرار بگیرند. دوست دارم برای انتخاب ترکیب یازده نفره، دردسر داشته باشم. برای بازیکنان احترام زیادی قائل هستم. ترکیب خوبی داریم و فضای مطلوبی در تیم حاکم است. باور کنید آسان نیست مدیریت چنین بازیکنانی را بر عهده داشته باشید. همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. بازیکنان قابلی در ترکیب دارم که واقعا آنها شانس بالایی برای بازی کردن دارند. بازیکنان خیلی خوب می‌دانند درها همیشه برای حضور در زمین باز است.

کونته در بین هواداران چلسی به خاطر عملکرد درخشانی که داشته، از محبوبیت زیادی برخوردار است. با وجود عملکرد خیره کننده این مربی در چلسی، خبرهای زیادی درباره بازگشت او به فوتبال ایتالیا و بر عهده گرفتن هدایت اینتر به گوش می‌رسد. کونته در این‌باره گفت:  در چلسی بسیار خوشحال هستم. تجربه بسیار خوبی است. خودم در انگلیس هستم و خانواده‌ام در ایتالیا هستند.

او درباره ماندن در چلسی نیز گفت‌: امیدوارم چند سال در چلسی باقی بمانم. پروژه جدیدی را با چلسی آغاز کردم که در ابتدای راه خود است. بدون شک دوست دارم این همکاری ادامه‌ داشته باشد. امیدوارم فصل را با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به پایان برسانیم. هنوز فصل به پایان نرسیده است و احتمال هر چیزی وجود دارد. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آنتونیو کونته درباره وضعیت مهاجم اسپانیایی تیمش گفت: دیگو با ما می ماند و از حضور در لندن راضی و خوشحال است. او چلسی را دوست دارد. موضوع خیلی ساده است. او دوست دارد به ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ کمک کند و می‌خواهد در کنار تیم باشد و من از بابت حضور او کاملا مطمئن هستم. 

خریدهای بازیکنان اروپایی از طرف تیم‌های چینی همچنان ادامه دارد و آخرین بازیکنی که تاکنون راهی این لیگ پرستاره شده است، هرنانس بازیکن برزیلی یوونتوس بوده است. خیلی از تیم‌ها می ترسند ستاره های خودشان را از دست بدهند و پیشنهادهای اغواکننده چینی‌ها باعث شود تا بازیکنان خود را در میانه بازیهای اروپایی از دست بدهند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین