کد خبر: ۴۳۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس به میدان نمی رود

سید علی اکبر پورموسوی اظهار کرد : در تمرین امروز تیم که نیمه کاره ماند بازیکنان تصمیم گرفتند در صورتی که وعده های گفته شده عملیاتی نشود برای بازی با پرسپولیس به تهران نروند.
آفتاب‌‌نیوز : سید علی اکبر پورموسوی اظهار کرد : در تمرین امروز تیم که نیمه کاره ماند بازیکنان تصمیم گرفتند در صورتی که وعده های گفته شده عملیاتی نشود برای بازی با پرسپولیس به تهران نروند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که بازیکنان تیم دیگر از وعده های توخالی مسولان خسته شده اند افزود: اگر قرار است که به ما کمک نکنند حداقل به ما اعلام کنند که از پول خبری نیست نه این که هر دو روز یک بار به ما وعده بدهند و به آن عمل نکنند.

وی عنوان کرد: چند روز گذشته طی جلسه ای که با آقای استاندار داشتیم تلفنی با مسولان بانک ملی صحبت کردند که قرار بر این شد دو روز دیگر مبلغی به تیم پرداخت کنند و ما این موضوع را با بازیکنان مطرح کردیم اما متاسفانه باز هم وعده سر خرمن بود و خبری از پول نیست.

پورموسوی ادامه داد: مسولان بانک ملی اگر نمی خواهند به ما کمک کنند لااقل امتیاز تیم را به استانداری، فرمانداری و یا یکی از ارگان های شهر اهواز تحویل دهند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که عصر امروز موضوع را به استاندار، مدیرکل ورزش مسولان باشگاه اعلام کردم و گفتم که بازیکنان قصد بازی کردن مقابل پرسپولیس را ندارند افزود: بچه های ما بهترین عملکرد را در این فصل و همچنین جام قهرمانان آسیا داشتند اما مزد زحمات خود را هنوز دریافت نکرده اند. من دیگر نمی دانم به بازیکنانم چه بگویم ،صبر آن ها لبریز شده است چرا که در امور معیشتی خود با مشکل مواجه هستند.

وی در پایان گفت: ما در بین نمایندگان ایرانی حاضر در باشگاه های آسیا بهترین نتیجه را کسب کردیم اما دریغ از یک تشکر لفظی که مسئولان باشگاه از ما کرده باشند. بچه های ما فقط به عشق مردم خوزستان به میدان رفتند اما ظاهرا مسولین چون می بینند ما نتایج خوبی کسب کرده ایم تصور می کنند که ما مشکل خاصی نداریم در صورتی که این طور نیست. من همه چیز را به مسولان استان و باشگاه گفتم و دیگر همه چیز دست خداست.

تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال میهمان تیم پرسپولیس در تهران است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین