کد خبر: ۴۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

مبعلی: حق با علی دایی بود ولی ناراحت شدم/ به رختکن نمی‌رفتم، سکته می‌کردم!

ایمان مبعلی این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه خبرورزشی نوشت: مبعلی در بازی با پرسپولیس خیلی انگیزه داشت تا یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام دهد اما به خاطر اخراج زودهنگام دروازه‌بان تیمش، خیلی زود تعویض شد و بیرون آمد. در خبرها آمده بود ایمان بعد از این تعویض زودهنگام با ناراحتی راهی رختکن شد. در همین خصوص با مبعلی تماس گرفتیم که به خبرورزشی این‌چنین گفت:

ایمان صدایت گرفته است، هنوز از اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ناراحتی یا سرماخورده‌ای؟
نه ناراحت نیستم. صدایم قبل از بازی با پرسپولیس به خاطر سرماخوردگی و آلرژی گرفته بود و متأسفانه هنوز خوب نشده است.

در خصوص بازی با پرسپولیس و اتفاقات عجیب در این بازی صحبت می‌کنی؟
۱۰ نفره بازی کردن جلوی تیم ته جدولی هم خیلی سخت است، چه برسد به پرسپولیس که صدرنشین است و یکی از بهترین‌های لیگ. آن اخراج کار را برای ما سخت کرد و نتوانستیم آن‌طوری که می‌خواستیم، بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

این اخراج برای تو هم خوشایند نبود و خیلی زود بیرون رفتی.
واقعیتش این است که وقتی تابلوی تعویض را دیدم، شوکه شدم و تعجب کردم. قطعاً وقتی گلر اخراج می‌شود، سرمربی مجبور است یک بازیکن را بیرون بکشد و به جای آن دروازه‌بان بیاورد. این بار هم قرعه به نام من افتاد و علی دایی در آن لحظه تشخیص داد من را بیرون بکشد.

در خصوص ناراحتی‌ات هم توضیح می‌دهی؟
بازیکنی که در دقیقه ۵ یا ۶ تعویض شود و ناراحت نشود، بازیکن نیست و به دنبال فوتبال بازی کردن نیست. پس هر بازیکن دیگری هم جای من بود، از این تعویض ناراحت می‌شد. ضمن اینکه بازی کردن آن هم جلوی پرسپولیس و استقلال برای هر بازیکنی مهم است. می‌خواستم در زمین باشم و به تیم کمک کنم اما زود تعویض شدم.

پس برای همین ناراحتی به رختکن رفتی؟
خیر. آن‌قدر ناراحت بودم و به اصطلاح ‌گُر گرفته بودم که اگر به رختکن نمی‌رفتم و دوش نمی‌گرفتم، شاید سکته می‌کردم! رفتم رختکن دوش گرفتم و برگشتم روی نیمکت نشستم. گزارشگر بازی هم فکر کرد به نشانه اعتراض به رختکن رفتم در صورتی که این‌طور نبود و همه حاضران در ورزشگاه دیدند خیلی زود و بعد از گرفتن دوش برگشتم و روی نیمکت تیم نشستم.

یعنی صحبت‌های خلیلی در آن لحظه در رختکن روی بازگشت تو به نیمکت تأثیرگذار نبود؟
آقامحسن آمد سمت من و گفت برگرد روی نیمکت. به ایشان توضیح دادم دوش می‌گیرم و برمی‌گردم و همین کار را هم کردم. اگر می‌خواستم اعتراضی داشته باشم، بین دو نیمه به رختکن نمی‌رفتم و با بازیکنان صحبت نمی‌کردم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و می‌دانم مربی در آن لحظه باید یکی را بیرون بکشد. باز هم تأکید می‌کنم ناراحت بودم ولی اعتراضی به این تعویض نداشتم.

نفت با این شکست حالا باید دنبال سهمیه آسیا در فینال جام‌حذفی باشد؟
ما سعی می‌کنیم در لیگ جزو ۴ تیم برتر باشیم. جام‌حذفی هم که بهترین و کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست و ما حالا در فینال آن هستیم. می‌خواهیم فعلاً در لیگ خوب نتیجه بگیریم و بعد از آن هم به قهرمانی در جام‌حذفی فکر خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین