کد خبر: ۴۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

انفجار مواد محترقه باز هم در اردبیل حادثه آفرید +عکس

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: متاسفانه بر اثر انفجار در محله جام جم اردبیل دو نفر از شهروندان اردبیلی به شدت مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : محمودرضا یعقوبی اظهار کرد: متاسفانه در اثر این انفجار دو نفر از شهروندان اردبیلی حادثه دیدند که بلافاصله با حضور نیروهای اورژانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: نیرو های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل پس از گزارش بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.
 انفجار مواد محترقه دست‌ساز در اردبیل

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل اضافه کرد: علت این حادثه انفجار مواد محترقه دست ساز است که دو نفر به شدت مصدوم شده اند که با حضور به موقع اورژانس اردبیل راهی بیمارستان فاطمی شدند.

یعقوبی یادآور شد: متاسفانه  در اثر این انفجار بخشی از ساختمان نیز آسیب دیده است.

مقارن ساعت 19 و 53 دقیقه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع انفجار به واسطه تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز در محل پشت حمام جام جم اردبیل و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان، بلافاصله اکیپ گشت انتظامی در محل حاضر می‌شوند.
 
 انفجار مواد محترقه دست‌ساز در اردبیل

سه نفر نوجوان به جهت انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شده‌اند که وضعیت عمومی یکی از آنها مطلوب و لیکن دو نفر دیگر به شدت دچار سوختگی شدند که احتمال فوت یکی از آنها متصور است.

با توجه به وضعیت وخیم یکی از مصدومان، احتمال فوت وی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین