کد خبر: ۴۳۳۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰

تقابل بیرانوند با دروازه‌بان گلزن الریان+عکس

دو دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و الریان دیداری جالب توجه برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا بیرانوند و عمر باری دو دروازه‌بان پرسپولیس و الریان، فردا در جدال دو تیم نقش تعیین کننده‌ای را خواهند داشت.

علیرضا بیرانوند که علیرغم مناسب در لیگ برتر در آسیا هنوز نتوانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد، به امید اولین کلین شیت خود برابر الریان قطر خواهد ایستاد و در سمت مقابل نیز عمر باری باتجربه حضور دارد. دروازه‌بان موفق الریان که عضو تیم ملی این کشور نیز محسوب می‌شود و در 23 دیدار لیگ ستارگان 21 بار دروازه‌اش باز شده تا دومین خط دفاعی برتر فصل را تا به اینجا به خود اختصاص دهد.

به گزارش ورزش سه، عمر دروازه بان 30 ساله الریان که از سال 2015 فرصت حضور در تیم ملی را نیز به دست آورده، در انتخابی جام جهانی تنها یک بازی برای قطر به میدان رفته و این دیدار را با شکست یک بر صفر برابر ازبکستان خاتمه داده است.

با این حال با نگاهی به دیدارهای اخیر الریان می‌توان او را فاتح شش قدم خودی نامید؛ عمر باری دروازه بانی که علاقه‌ای به خروج از دروازه ندارد و با حضور در شش قدم و خط دروازه در تلاش برای بستن زاویه گلزنی حریفان است و عکس‌العمل‌های جالب توجهی نیز از خود به جا گذاشته است. دروازه‌بانی شوتگیر و ناتوان در مهار تک ضرب توپ‌ها که بیشتر آنها را به کرنر برای حریفان تبدیل می‌کند.

البته پرسپولیسی‌ها باید خوشحال باشند که او از محوطه شش قدم خود خارج نمی‌شود چرا که آخرین خروجش از دروازه باعث شده تا او با مشارکت در حمله تیمش زننده گل تساوی تیمش برابر السد در دقیقه 93 لقب گیرد.

عمر باری در دو بازی اخیر تیمش در لیگ قهرمانان سه بار دروازه‌اش را باز شده دیده تا این مساله امیدواری نزد حمله وران پرسپولیس برای دستیابی به گل را افزایش دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین