کد خبر: ۴۳۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

توضیحات نیلوفر لاری‌پور درباره تصادف مرگبار افشین یداللهی

نیلوفر لاری‌پور درباره خبر درگذشت افشین یداللهی توضیح داد و اذعان کرد که اگر این خبر صحت داشته باشد واقعه بسیار تلخ و دردناکی در آخر سال رخ داده است.
آفتاب‌‌نیوز : افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشورمان که با ترانه مجموعه های «میوه ممنوعه»، «مسافری از هند» و «غریبانه» خاطرات زیادی را برای مردم رقم زد، صبح امروز بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، نیلوفر لاری پور شاعر و ترانه سرا در گفت وگو با «خبرآنلاین» در مورد این اتفاق گفت: «من هم این موضوع را شنیدم و هرچه که می گویم برهمین اساس است و امیدوارم که همه این ها شایعه باشد.»

او درهمین راستا اضافه کرد: «صبح امروز از طریق عباس سجادی شاعر، خبر تصادف ایشان را شنیدم، اما بعد از پرس و جو هایی که داشتیم فهمیدم در مسیر کرج به هشتگرد یک کامیون از پشت به آنها می زند و او درجا فوت می‌کند و همسر و برادرزن او هم اکنون در کما هستند. پیکر او در حال حاضر در بیمارستانی در کرج است و قرار است به تهران منتقل شود.»

لاری پور در پایان اضافه کرد: «همه دوستان شاعر تا دیروز با او در ارتباط بودند و حالش خوب بود. اگر این خبر صحت داشته باشد اتفاق بسیار ناگواری در آخر سال برای همه ما رخ داده که ما را در بهت فرو خواهد برد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
2
خیلی امسال سخت گذشت.خبر بد زیاد بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین