کد خبر: ۴۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

اصلاح‌طلبان اهل رانت نیستند

اصلاح‌طلبان افکار و ایده‌های اصلاح‌طلبانه و تحول‌خواهانه‌ای دارند که دربرگیرنده منافع ملی کشور است. در واقع معتقدیم که مجموعه این باورها می‌تواند کشور را در مدار توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد و همچنین حافظ ارزش‌های اسلامی باشد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا تابش - نایب رئیس فراکسیون امید مجلس - در «امید ایرانیان» افزوده است: از همین رو برای پیاده کردن افکارمان در چهارچوب ارزش‌های اسلامی، هزینه‌های زیادی دادیم اما در مجموع از هیچ‌کس توقع و انتظاری نداریم؛ چراکه اصلاح‌طلبان اهل رانت نیستند. این هم مسأله‌ای نیست که از چشم کسی پوشیده باشد؛ چراکه بر اساس منافع ملی و دلسوزی، بدون چشم داشت از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، حمایت کردند و این حمایت نیز کماکان دارد.

همان‌طور هم که اعلام شده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، به حمایت‌هایشان بدون چشم داشت، ادامه خواهند داشت. اینکه برخی فرضیه مطرح کنند که اصلاح‌طلبان در پی سهم‌خواهی از دولت هستند، فرضیه‌ای مردود است، چراکه اگر اصلاح‌طلبان اهل سهم‌خواهی بودند، این کار را در دولت اول او انجام می‌دانند. اما چنین اقدامی از سوی اصلاح‌طلبان صورت نگرفت.

همچنین اصلاح‌طلبان توقع قرار گرفتن در مدار قدرت را ندارند. البته در مدار قدرت قرار می‌گیریم اما برای ارتقای منافع ملی و ایفای وظیفه نسبت به مردم، توسعه و پیشرفت کشور و نه با انگیزه قدرت‌طلبی و حس برتر جویی. اما انتظار داریم که دولت نیز در دستیابی به اهدافی که مدنظر ما است، کمک‌های لازم را انجام دهد، هر چند که معتقدیم دولت نیز چنین اهداف و برنامه‌هایی دارد.

بر اساس همین اهداف و برنامه‌ها نیز ما از دولت حمایت می‌کنیم. ارتقای منافع ملی، حفظ ارزش‌های اسلامی با قرائتی که از دین داریم، تکریم انسان‌ها، رفع تنگناها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، در اولویت برنامه‌های اصلاح‌طلبان قرار دارد و از آقای روحانی نیز بر اساس این برنامه‌ها حمایت خواهند کرد. قطعاً آقای روحانی اولویت‌های اصلاح‌طلبان را می‌داند و از اینکه اصلاح‌طلبان از او حمایت کنند، با توجه به نتیجه‌ای که با حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۹۲ گرفت، مسرور خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین