کد خبر: ۴۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

رئیس‌جمهور: زیارت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است

رئیس جمهوری چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی با مادر و خانواده این شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: زیارت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با بیان اینکه زیارت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است، افزود: عزت شما بالاترین عزت است و در قلب مردم جایگاهی والا دارید.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: اگر فداکاری و ایثارگری و ایستادگی شهدا و رزمندگان نبود، امروز کشور در این جایگاه قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی شد.

روحانی با اشاره به اینکه امروز هم جوانان و ملت ایران آماده فداکاری و ایثار در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی هستند، اظهارکرد: یقینا از همه مشکلات به لطف خدا، برکت خون شهیدان و ایستادگی و فداکاری ملت عبور می کنیم.

رئیس‌جمهور: زیارت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است

رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد از برکت خون شهیدان، ثبات و امنیت در منطقه حاکم شده و از ریختن خون مسلمانان جلوگیری شود.

مادر و برادر شهیدان پالیزوانی نیز در این دیدار به بیان خاطرات و سجایای اخلاقی این سه شهید والامقام پرداختند.

شهید محمد پالیزوانی در سال ٥٧ در منطقه سرچشمه تهران در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی، شهید مصطفی پالیزوانی در سال ٦٣ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله و شهید مرتضی پالیزوانی در سال ٦٥ در منطقه فکه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

شهید محمد همایون تنها داماد این خانواده نیز در سال ٦٥ در جزیره فاو به شهادت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، حسن روحانی لوح تقدیری به مادر شهیدان پالیزوانی اهدا کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین