کد خبر: ۴۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

مادر عصبانی کودک ۶ ساله‌اش را خفه کرد

زن جوانی که در اوج عصبانیت پسربچه ۶ ساله‌اش را خفه کرده بود، با مراجعه به کلانتری خود را تسلیم قانون کرد. به گزارش خبرنگار ما حدود ساعت ۱۹ شب چهارشنبه بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی وانقلاب مشهد از به قتل رسیدن پسربچه ۶ ساله‌ای به دست مادرش در خیابان جهان آرای این شهر باخبر شد و به همراه پزشک قانونی، کارآگاهان جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
مادر این پسربچه پس از حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و تحقیقات انجام شده به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت گفت که او به همراه همسر و ۲ پسربچه ۲ و ۶ ساله‌اش طبقه پایین منزل مسکونی پدر شوهرش زندگی می‌کنند.

وی اضافه کرد که سه شنبه شب پسر بچه ۶ ساله‌اش به طبقه بالا و منزل پدربزرگش رفته وهنگام بازی با پسرعمه ۳ ساله‌اش با شلوغ کاری و سر و صدا موجبات عصبانیت آن‌ها را فراهم کرده بود که متعاقب آن مادرشوهرش ضمن برگرداندن پسربچه شروع به سرزنش وی کرده و او را به لحاظ ناتوانی در نگهداری و تربیت فرزندش مورد انتقاد قرار داده است.

این زن ادامه داد: پس از رفتن مادرشوهرم، من که به شدت عصبانی شده و پسرم را باعث این سرزنش‌ها و سرشکستگی خودم می‌دیدم، او را به باد کتک گرفتم و چون جیغ می‌زد و داد و فریاد می‌کرد و نمی‌خواستم خانواده و مادر شوهرم صدایش را بشنوند اول با دستم جلوی دهانش را گرفتم و بعد هم یک بالش روی صورتش گذاشتم و فشار دادم. دقایقی بعد اما با صدای گریه فرزند کوچکم که از خواب بیدار شده بود، به خودم آمدم و بالش را برداشتم ولی پسرم دیگر نفس نمی‌کشید. خیلی تلاش کردم او را بهوش آورم، ولی فایده‌ای نداشت به همین خاطر با فریاد از خانواده پدرشوهرم کمک خواستم.

لحظاتی بعد هم پرسنل اورژانس آمدند و پسرم را به بیمارستان بردند، ولی تلاش آن‌ها و پزشکان هم ثمری نداشت و من با دست خودم جان جگر گوشه‌ام را گرفتم.

به گزارش انتخاب، ادامه این  گزارش حاکی است این زن در پی اعترافات صریح خود و نیز با توجه به معاینات پزشک قانونی و بررسی‌های دقیق صحنه جرم بنا به دستور قاضی احمدی نژاد با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد و جسد فرزند ۶ ساله او نیز برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی انتقال یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین