کد خبر: ۴۳۳۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
رییس ستاد انتخابات مازندران مطرح کرد

ضرورت توجه کاندیداها به فرایند پیش ثبت نام انتخابات

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: کاندیداها فرایند پیش ثبت نام انتخابات را مورد توجه قرار دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا یونسی رستمی در آئین افتتاح ستاد انتخابات شهرستان ساری اظهار کرد:برگزاری انتخابات 7 اسفند سال 94، تجربه موفقی است و افراد باتجربه ای در برگزاری این انتخابات حضور داشتند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه نیروهای دست اندرکار انتخابات در حوزه آموزش، قانون انتخابات، به کارگیری سامانه و غیره توانمند هستند، تصریح کرد: انتخابات حق الناس است و به کارگیری نیروهای توانمند،در صیانت از آرای مردم نقش مهمی دارد.

معاون سياسي، امنيتي مازندران خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات، موضوع پیش ثبت نام را که از 24 اسفندماه آغاز شده مورد توجه قرار دهند و همچنین دریافت عدم سوء پیشینه را هم به روزهای آخر ثبت نام موکول نکنند.

یونسی با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات، رسالت بزرگی بر عهده دارند، تصریح کرد: در انتخابات اسفند 94 رضایت مردم رضایت حداکثری از برگزاری انتخابات داشتند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سال گذشته هیچ تغییری پس از بازشماری آرا در نتیجه انتخابات به وجود نیامد، گفت: حتی رضایت مندی نامزدهای معترض هم جلب شد.

 احمد حسین‌زادگان فرماندار ساری نیز در این آئین اظهار کرد: برنامه های ستاد انتخابات مرکز استان همزمان با روزشمار و تاریخ های اعلام شده از سوی وزارت کشور در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در برگزاری انتخابات، قانون باید اجرا شود و چیزی فراتر از آن وجود ندارد.

فرماندار ساری با بیان اینکه به فرموده امام (ره) «میزان رای ملت است» و منویات رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم، دو منشور دولت در برگزاری انتخابات است، گفت: شهرستان ساری از  آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین