کد خبر: ۴۳۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حامی دکتر روحانی کلید خورد

سخنگوی ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: همه ی نخبگان و شخصیت های منصف میدانند که با توجه به مشکلات به جا مانده از دولت قبل و حضور موفق دولت یازدهم در عرصه¬های مختلف و محدودیت منابع و امکانات دولت، ایشان فعالیت خوبی داشته و نمره¬ی بالایی را از ملت قدرشناس ایران کسب خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی سخنگوی ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حامی دکتر روحانی در گفتگو با سایت آفتاب اعلام نمود: جمع کثیری از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از جریان های سیاسی اصلاح طلب، مستقل، اعتدال گرا و اصولگرایان معتدل، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96  اعلام نمودند. 

ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حامی دکتر روحانی کلید خورد

حجت الاسلام والمسلمین  ناصری زنجانی گفت: از ابتدای قانونگذاری در جمهوری اسلامی، حدود ١٦٠٠ نفر حداقل یک بار و برخی از آنان به طور متعدد نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته اند که هم اکنون نیز مشغول خدمت در سنگرهای مختلف می باشند که استعداد بالایی برای تحقق اهداف سیاسی دارند.

 وی افزود: برای استفاده از این استعداد بالا، با برگزاری جلسات هم انديشي كه منجر به دعوت از آقای دکتر روحانی برای حضور در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری شد. وی ابراز امیدواری کرد که با حضور مجدد ایشان در رأس قوه ی مجریه، برنامه های شروع شده در دولت یازدهم، در دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری به ثمر بنشیند.

 نایب رییس کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مشی آقای دکتر روحانی و توجه به تجربیات طولانی مدت وی در سنگرهای قانون گذاری، دفاع مقدس، امور اجرایی مهم و استراتژیک، شورای عالی امنیت ملی و تعامل ارزشمند ایشان و کابینه ی دولت تدبیر و امید با مجلس شورای اسلامی و استفاده از تجربیات نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ادوار مجلس همگام با مردم، حضور فعالی در این عرصه خواهند داشت و همزمان با شروع ایام تبلیغات انتخاباتی، فعالیت خود را به صورت منسجم و گسترده در سراسر کشور انجام خواهند داد. حجت الاسلام ناصری زنجانی اعلام کرد: برای استفاده ی منظم و هماهنگ از توان، تجربه و نفوذ نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی همراه با دولت، ستادی تحت عنوان «ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حامی دکتر روحانی» تشکیل شده است که در قالب شورای مرکزی (از هر استان یک نماینده) فعالیت نموده و از توان سایر نمایندگان ادوار همراه استفاده خواهد شد و دارای هیأت رییسه، معاونت های مختلف انجام وظیفه خواهند نمود.

 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار سایت آفتاب در خصوص عملکرد دولت یازدهم بیان داشت: همه ی نخبگان و شخصیت های منصف میدانند که با توجه به مشکلات به جا مانده از دولت قبل و حضور موفق دولت یازدهم در عرصه¬های مختلف و محدودیت منابع و امکانات دولت، ایشان فعالیت خوبی داشته و نمره¬ی بالایی را از ملت قدرشناس ایران کسب خواهد کرد. 

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص هجمه ی برخی از سایتها و رسانه های مجازی و حتی صدا و سیما به دولت آقای دکتر روحانی، گفت: همه ی این عزیزان را به نقد منصفانه دعوت نموده و میخواهم که منافع ملی را به منافع حزبی و تشکیلاتی خود ترجیح داده و در بیان اخبار و اطلاعات، جانب انصاف را نگهدارند. 
شایان ذکر است ناصری علاوه بر سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مرکز استان زنجان، ریاست ستاد انتخاباتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) را در تمامی ادوار بر عهده داشته و علاوه بر عضویت در کمیته ی روحانیون ستاد دکتر روحانی در سال 92، ریاست ستاد انتخاباتی ایشان را در استان زنجان عهده دار بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین